Kingpin Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2010 Mitäs mieltä arvon ministit ovat mineistäni... Minulla meni tuo lähestyminen ehkä väärinpäin eli ensin oli tälläinen Mini cooper S 04, oikeastaan kaikilla herkuilla + joku JCW tosi jäykkäalusta yms. muuta pientä kivää kuten lukko yms...Omistin auton n. reilu 8kk. Mutta kyllästyin kun vauhti ei oikein tuntunut miltään (BMW sormet pelissä nopeus paljastui vasta mittariin katsoessa..oho menneen 160km yms...) Eli autoa ei oikeasti päässyt ajamaan missään muualla kuin radalla (muuten kortin lähtö olisi ollut väistämätön)... ja Jonka juuri n. 2 vko sitten vaihdoin hyvällä välillä minulle tälläiseen helmeen.... ja ja Mielipiteitä saa laittaa sekä vaihdosta (oliko mielestänne viisasta) että autoista. Tuossa vihreässä on joku säädettävä alusta voin sanoa etten ole ikinä (montaa olen kyllä ajanut ja täysin erillaisia) ajanut autoa jota on noin hauska / härski ajaa mutkissa...Täysin ministi...! O0 Sen verran pitää vielä hehkuttaa että olen n. 190 pitkä ja kengänkoko n. 49- 50 ja hyvin mahtuu miniä ajamaan ja taakse ihminen... tila-auto! ;D Ja nyt tuntee vauhdin...60km nopeus tuntuu 100 + km ja autoa pitää jo oikeasti ajaa eteenpäin, toisin kuin R53 joka käytännössä ajaa itse itseään...Tästä olisi tarkoitus ottaa irti se n. 100hp pyöriltä, kuten varmasti tiedätte auto painaa n. 700kg... Noh ensi syksyllä olisi tarkoitus vielä kuitenkin tuon vihreän rinnalle uittaa mahd. R53 JCW clubman.... Ps. En oikein näistä tiedä mutta kai noita nettiauton kuvia sää käyttää kun molemmat autot minun omistuksessa ovat (tai tuo sininen ollut) ja vihreästä otettuja kuvia saan edellisen omistajan luvalla käyttää ja sinisen ovat minun itse ottamia...
Kingpin Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Lisäksi voisin kaivata ehdotuksia / neuvoja miten tuosta vm 95 ministä saisi tehoa ulos niin että menisi vielä pakokaasuista yms. läpi...
MikaJ Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Mitenkään lannistamatta, niin aika utopiaa on 100hp pyöriltä ulos niin että menisi leimasta läpi. Jos oikeasti tehoa kaipaat, niin helpoin on kun vaihdat autoa vielä kerran, vanhempaan kuin -77 ettei tartte päästöistä välittää.
Mini1380 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Samaa mieltä MikaJ:n kanssa, eli 100hp:n pyöräteho vapari saastemotista on aika epätodellinen haave kun toi määrä muutenkin on aika kovassa tosta maamoottorista. Joku +90hp vauhtipyörältä ois aika mahdollista, se ja tiuhempi perävälitys kyllä jo vaikuttais noihin menohaluihin ihan kivasti. Suosittelen 73,5mm porausta jos lähdet tollasta tekemään.
Turbo 69 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Se on vielä aloittelijan oire tai sit alusta ei ole kunnossa,jos Classicilla 60 tuntuu 100:lta ;D ;D Omassa Minissä asia on päinvastoin :P .Ihan fiksu veto tuo vaihto ja jokainen saa tehdä niinku itestä tuntuu.
Kingpin Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2010 Näin olen ymmärtänyt! Tosiaan tämä tulee olemaan aina vapari (no ei nyt sanota noin, joskus voisi R53 moottoria tähän kokeilla jos joskus tulee mahdolliseksi) mutta oikeilla suhteilla mikään ei ole mahdotonta...:) kyllä sieltä se n. 100hp tullaan pyörätehoa ottamaan 90-100hp...:) Jos jollakin tietoa mistä saisi ostettua tohon tarkoitettua ja hyvää viriosaa olisin erittäin kiitollinen...mieluiten jostain suht läheltä suomea / suomesta (minitronilta ei taida ihan hirveästi löytyä?) Tosiaan aluksi mietin tuollaista vanhempaa miniä (olisin saanut siihen tutulta suoraan pärränmoottorinkin ja hänet varmaan laittamaan sen kiinni yms...mutta mutta...Minusta tuollaisen jo äänienkin takia pitää olla vapari...) mutta tuo oli vaan niin härskin näköinen että se oli pakko saada...Minusta yksi parhaista mitä nähnyt, lisäksi täysin ruosteeton, suojattu, massattu yms yms yms....pari pikkujuttua mutta ne niin pieniä ettei tarvitse edes mainita (koputtaa puuta):) - Mini menee tämän kk jälkeen talviunille jonka aikana kokee varmasti todella paljon muutoksia...jotta jo ensi kesällä sillä pääsisi jo vähän radalle kiusaamaan ihmisiä... Alusta on erittäin hyvässä kunnossa tai riippuu mitä hakee (on todella jäykkä ja mutkissa todella hyvä) nopeuden tunne tulee siitä kun toi tosi matala jopa verraten normaali alustaiseen classic miniin...
CooperSport Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2010 Kuten tässä on tullut jo todettua, SPi:n virittäminen 100 heppaan on aika turhaa touhua vuosimallin vs. päästöjen takia. Minitronissa kaikki viritysosat on varastossa, ainoa mitä ei pidetä hyllyssä on ruisku-Minien ohjelmoitavat boxit.
Kingpin Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2010 Nyt on sitten pyörät lähteneet pyörimään... eli asiaa tiedusteltu yms.... ja (kuulemma 25 lisä hp jäisi max. virittäminen tämän vihreän kohdalla) sitten heräsi mielenkiinto... Kertokaahan olisiko vaihdossa mitään järkeä? siis tuota vihreetä myydä ja vaihtaa tähän... http://www.nettiauto.com/mini/cooper/3490441 - Onko tietoa kellään tuosta? - Kuulemma muuten valmispaketti mutta pitäisi kestävämpi kansi, yms. muutamaa kohtaa vahvistaa...
Mini1380 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2010 Kalliilta tuntuu jos tekniikkapuoli ei ole edes valmis. Toi kestävämpi kansi juttu kyllä hiukka ihmetyttää???
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään