Wellu Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2009 Hyvä etten ole tällä foorumilla (koskaan) törmännyt näin mukaviin ja avulijaisiin tyyppeihin.... ;) ;) http://83.216.4.169/albumit/mmedia/k4/r ... 621751.jpg Tais alkaa käpy punottaan.. :-/
Ioni Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2009 Näin saman linkin jossain muualla ja pitää myöntää että repesin huolella. ;D Mitä muuta voi odottaa GTI-lehden foorumilla.
Mini1380 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2009 Reilu kerho kokoontuu, tais tulla aika kalliiks.
MikaJ Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2009 Ihan kysyjä itseään saa syyttää :D Muutenkin näillä foorumeilla kun tulee pyörittyä, niin enempi ja enempi nykyisin tulee eteen että ihmiset luulevat että auton huoltaminen on helppoa. Koska minä osaan lakaista lattian kotona, tottakai minä osaan myös autoni huoltaa. Voisikin tänne ruveta linkittelemään noita parhaimpia juttuja netin syövereistä kun niitä tulee eteen. Täällä kun varmasti pyörii paljon ammattitaitoisia ihmisiä ketkä eivät juuri näitä Miniaiheisia saitteja ja nettipankkia pidemmälle eksy.
Mini1380 Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 2009 Ihan kysyjä itseään saa syyttää :D Muutenkin näillä foorumeilla kun tulee pyörittyä, niin enempi ja enempi nykyisin tulee eteen että ihmiset luulevat että auton huoltaminen on helppoa. Koska minä osaan lakaista lattian kotona, tottakai minä osaan myös autoni huoltaa. Voisikin tänne ruveta linkittelemään noita parhaimpia juttuja netin syövereistä kun niitä tulee eteen. Täällä kun varmasti pyörii paljon ammattitaitoisia ihmisiä ketkä eivät juuri näitä Miniaiheisia saitteja ja nettipankkia pidemmälle eksy. Jep, onhan näitä nähty, ekaks purettu ite vaihdelaatikko ja sit tuotu se kuormalavoille laitettuna palasina korjaamolle kun taidot loppu kesken ja viel bonuksena mainittu et sielt lens jostain joku kuula ja jousi mut niit ei oo viel löytynyt, mut tulipa sekin laatikko kuntoon ja linjuri liikenteeseen.
minorv8 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2009 Hyvä etten ole tällä foorumilla (koskaan) törmännyt näin mukaviin ja avulijaisiin tyyppeihin.... Vielähän sitä ehtii... ;D ;D ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään