Idefix Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2011 Onnittelut vaan täältäkin... ja sitten 6.7 Salon torille ?
marko v Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2011 olen tulossa salon torille. matkaa kertyy huimat 10km.
marko v Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 ensimmäiset ajelut tuli minillä tehtyä tänään. käytiin tytön kanssa puistossa ja mini oli ehtinyt kaksi minuuttia seistä parkissa niin ensimmäinen ohikävellyt vanhempi herra näkyi pyörivän minin ympärillä ja tutki tarkkaan. yritin laittaa takaluukun tiivisteeksi sitä koriin kiinni tulevaa tiivistettä, mut luukku ei mene sen kanssa enää kiinni. onko ketään laittanut näihin vanhempiin tommosta koriin tulevaa tiivistettä, mikä noissa 90-lukusissa mineissä on? vai käykö vanhempiin vain se luukkuun kiinnitettävä?
marko v Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 mites tuo kytkimen säätötappi säädetään oikeaan kohtaan? korjausoppaasta ymmmärsin et pitäisi jonkinlainen rako jäädä, mut tuon pultin voi kiertää vaikka pohjaanasti niin tuo kytkimen vipu nojaa sitä vasten? kytkin kyllä toimii ihan hyvin nytten, mut voiko kytkin hajota jos tuo säätötappi on väärässä kohdassa. tuo säätöpultti oli ensin enemmän kiinni niin kuului hitonmoinen ulina kun ajoi pihassa kävelyvauhtia, sitten kiersin vähän aukipäin niin ulina loppui.(sellainen kuivan vaihdelaatikon ujellus)
Idefix Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Jokainen minun näkemäni ohjekirja kuvaa tuon vähän hankalasti..vaikka se siellä ihan kirjaimellisesti lukeekin... Eli pointti on että kun kytkin vivun VAPAALIIKE on vedetty (eli vipua moottorista poispäin) niin silloin mitattava rako täytyy olla ohjekirjan mukainen. Sitten kun vivusta päästää irti, niin luonnollisesti vipu nojaa tuota pulttia vasten kun jousi sen siihen vetää... Eli tuolla säädöllä varmistetaan että kun kytkintä painaa, niin kytkimen työsylinterin tekemästä (vähäisestä) liikkeestä ei menisi puolet tuohon vapaaliikkeen "pois ottoon" vaan koko liike saadaan oikeasti kytkin levylle... Sitten jos tuo pultti kantaa koko ajan eli mitään vapaaliikettä ei ole, niin sitten kytkin levy kuluu ja paikat kuumenee jne...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään