Jamppa Maijala Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2008 Eikös tuonne oman profiilin yhteyteen voitais kaikki laittaa vähän vinkkiä mistäpäin ollaan? Itse laitoinkin tuonne asuinkuntani, tietty olishan voinut laittaa vaikka vain etelä-Häme jos olisin ujostellut :-/. Siitäkin olis voinut paikallistaa. Tai voishan sinne merkitä jos kuuluu johonkin paikalliseen Mini kerhoon? :) Mitäs mieltä ollaan? :D
miihcars Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2008 Mulla ainakin taitaa tuala lukia,mistä oon.muistaakseni....Vuoden vaihtees pitäis varmaan vaihtaa paikkakunta,v...n kuntaliitokset.... >:(
Midisti Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Pitää vielä harjoitella foorumin käyttöä mutta Kajaanista ollaan ja vaikutetaan Minillä :)
kurko71 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2009 Paikkana Saariselkä!
Minihemuli Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2009 Ulmista, Saksasta
malmies Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2009 Moi kaikille! Olen Salosta, entisestä Halikosta! Minin ostin jouluksi. Iloista ajoa Minillä, mutta vasta noin 4tkm! Odotan innolla ensi kesää ja hauskoja retkiä Minillä esimerkiksi saaristotietä Parasilta, nykyiseltäLänsiturunmaalta, Kustaviin. ::)
uus-ministi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2009 Rockin ja tangon luvattu maa, Ääsjoki.
suvili Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Lohjalta, ja minillä mennään... =)
jsydanma Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Oma hot orange cabrio ässä pöristelee Salossa.
Wellu Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2009 Syntien ja narkkareiden taivaasta, forssasta. :P
jade Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Raaseporista 8-). Minikausi (ajamisen suhteen) avattiin eilen katsastuksella, nyt ei muutakun baanalle...
1300cc Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Vantaan länsipuoli eli the best side ;) Paperit jälleen leimattu ja ajokausi edessä! Here we coming - world.
Ahosensetä Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 Asun Kaarinassa, Paja Liedossa. Molemmat siis Turun naapurissa :)
Jorma1 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 No niin. Olen uusi ministi ja Vaasassa ollaan. On ollut jo hetken aikaa mini (BMW) kuume päällä. Oltiin häämatkalla vaimon kanssa ajelemassa Transporterilla ristiin rastiin Iso-Britanniaa muutama viikko sitten ja siellä tuo "minikuume" sai lopullisen voiton. Minejä tuli vastaan paljon ja kaikenlaisia, suurin osa niistä oli cabrio mallisia. On se vaan niin kiva auto ajaa :) Koskaan ei ole ollut näin hauskaa nelipyöräistä alla ;)
Clubisti Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kotkasta,ihan uus Mini-kuski. Elämäni ensimmäinen Mini!!! 8)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään