koirankoppi Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 Hieno peli! Ja toi vihree väri sopii hyvin Vaniin! Värin vaihto ihan fiksu veto. Olet saanut henkilömallin takasarjan.
LeeHarvey Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 Enpä usko, koska siinä on piuhat kahdelle rekisterivalolle. Nyt se ei enään ole kokonaan vihreä. ;D
koirankoppi Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2010 Tekijä on kuitenkin saanut mitat henkilömallin mukaan. Ero on juuri se 10 cm. Ilo katella tällasta rojektia! Nyt ei voi enää kyllä oikasta missään ;)
LeeHarvey Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Tietäjät hoi. Onko näissä Estate pohjaisissa Vaneissa ollut samanlainen akkukotelo kuin "virallisissa" Vaneissa? Itsellä on Vanin varaosakirja ja siinä tuo on, mutta Estateissa homma on kai erilainen. Kumpi kuuluu minulle? Samoin onko Vaneissa ollut konehuoneessa äänieristystä mittaripellissä?
Mini1380 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Ei ole ollut äänieristystä. Akku tulee apukuskinpenkin taakse "takapenkin" alle ilman sen kummempaa koteloa, kiinnitys samaantapaan kuin normi Minissä. Akkukengät lyijyiset kuppimallit ruuvikiinnityksellä.
LeeHarvey Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kiitokset! Näin epäilinkin, joten vahvistus oli tervetullut.
Mini1380 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kai tohon tulee "nappistartti" lattiaan?
koirankoppi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Mitä tarkotat "Estate" pohjaisella Vanilla? Meidän 67 Travellerissa ja 65 Vanissa on ihan samanlaiset pohjat ja akku repsikan penkin takana. Vanissa ylös käännettävän vanerin alla ja Travellerissa ylös käännettävän takapenkin istuimen alla. Vanissa on kojelaudan pahvien alla n. 10mm paksuiset "kamelinkarvat". Konehuoneen puolella ei ole mitään eristyksiä.
Mini1380 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Suomeen tuodut vanit ovat pääsääntöisesti farmarin pohjalla kun taas briteissä vanit ovat pääsääntöisesti vanin pohjalla ns.tasapohjaisia.
LeeHarvey Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2010 Kyllä tulee nappistartilla ja laatikko lämppärillä. Onko kattoluukun tiiviste liimattu luukkuun vai kehykseen?
inno75 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Kehykseen muistaakseni. (eipä ole auto vieressä) Mutta korjatkaa toki jos muistan väärin.
LeeHarvey Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Näin minäkin muistan, mutta järki laittaisi luukkuun. Kai se on vain uskottava, että Englantilaisessa autossa ei ole hirveästi tilaa järjelle. ;D
Mini1380 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Muiustelin ekaks et luukkuun mut kyl se tais kehykses olla.
koirankoppi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Kehykseen tulee! Mulla alkuperäinen uusi siinä.
cooper998 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2010 munkin -62:ssa on katon puolella kehyksessä.
LeeHarvey Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Mistä olette hankkineet bensaputkea? Myykö LVI-liikkeet moista?
koirankoppi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Hydrauliliikkeestä. Muistaakseni oli jarruputken nimellä!? Joskus?
MikaJ Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Siis kupariputkea vai? Sitä nyt ainakin saa LVI-liikkeestä. Vähemmän jaloa ja jaloa rautaista sitten hydrauliliikkeestä, tosin noin pientä on monessa paikkaa vain rosteria/hapanta.
koirankoppi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Alkuperäinenhän ei ole kuparia, mutta mitä nyt haluaa käyttää. Täähän oli entisöinti ;)
simonits Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2010 mitä materiaalia on alkuperäinen pensaputki minissä,jos edellä mainituista liikkeistä ei löydy haluttua kokoa kannattaa kysyä ilmalämpöpumppu asentijilta niillä ainakin pitäis olla ohutta kupariputkea mikäli kupari kelpaa. ;)
koirankoppi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Minä olen ostanut sitä jarruputken nimellä, joskus noin 10v sitten viimeksi. Juuri samanlaista/samanvahvuista kuin alkup. Mutta onhan tää tietty lievää pilkunviilausta ;) Käyhän se kuparikin, mutta ei tätä "oikeatakaan" ole sen vaikeampi löytää.
simonits Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 jos päätyy kupariputkeen niin kannattaa ostaa valmiiksi löijättyä on paljon helpompi väännellä koti konstein mieleiset mutkat,tuota ainakin löytyy lvi liikkeistä tai sellaisista paikoista missä yleensä myydään kupariputkea.(kupariputken voi myös itsekkin löijätä)
LeeHarvey Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Paikallinen hydrauli-liike tunnisti tavaran ja on ihan hyllytavaraa. Siis originaali sinkattu kylmävedetty putki. Harmillisesti vain 6 m kangissa. Eli hommattava saha tai tehtävä pari ylimääräistä mutkaa. :) Onko kellään 6 mm putken taivutinta?
Mini1380 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Eikös se ole alunperin hiukan suurempaa halkaisijaltaan kuin 6mm (joku tuumamitta). Jonkunlainen taivutin mitä saa käytettyä autonalla löytyy.
MikaJ Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2010 Kumma juttu ettei hydrauliliike myy muutakuin kokonaisia kankia, no tietenkin jos heillä ei ole omia putkentaivutusvehkeitä ja myyvät tukkuna vain putkia eteenpäin (no ei sen koko pätkänkään pitäisi nälkäkuolemaan ajaa, ja loppupätkästä voi taiteilla vaikka joulukoristeita)... Motonet/Biltema akselita saa tuohon käyttöön ihan pätevän taivutustyökalun edullisesti jos raaskii sijoittaa (jarruputketkin taipuu huomattavasti nätimmin kuin polvea vasten). Esim http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?tuote=121182&sivu=121182.htm&ryhma=4&kategoria=284 1/4" varmastikkin alkuperäinen polttoaineputki, joten 6mm putkella ei taida saada museoautohyväksyntää pussihousuilta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään