JPTT Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2010 Jahas, kuumat kelit ja uudet ongelmat. :'( Nyt Cooper S on ruvennut kenkkuilemaan +25 asteen keleillä niin, että startin jälkeen kaasupolkimen polkaisu saa aikaan hikan, eli ensin auto vaikuttais siltä että ei saa bensaa, meinaa pysähtyä ja sammua ja sit yhtäkkiä loikkaakin eteenpäin... Vikakoodia ei pukkaa. Kun auto on lämmennyt, niin vika poistuu. En usko että vika on bensassa, kun eri tankillisia on ajeltu. Onkohan tämä nyt sitten lopun alkua cooper ässän surullisen kuuluisalle bensapumpulle? Vai onko jollakin muulla vastaavia kokemuksia?
Tapsa Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Minulla vähän samanlaista ongelmaa. Auto 2001 MC. Itse epäilen että syypää olisi jäähd.nesteen lämpötunnistin joka ois rikki, ja antaa väärää tietoa moott. ohj. laitteelle. Ongelmana enemmän silloin ku lähtee aamulla liikenteeseen suoraan parkista. Nyt vika ollut jo jonkin aikaa, niin aloin tekee sillain et aamulla töihin lähtiessä auto käymään tupakan ajaksi. Kerkiää vähän aikaa käyä siinä ennen lähtöä eikä nikottele ollenkaa. Tosi tympiä oire ja 2. vaihteella suurin "booaus". Onko joku muuten vaihtanut koskaan lämpötunnistinta ? Tuleeko BMW-tyyppisesti koko termostaattikotelo uusin anturein ? Ja onko monissa autoissa olllut ko. vikaa ? Tapsa
JPTT Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2010 Hyvä kommentti. Ainakin MCS pitää flektiä jumalattoman kauan päällä kesällä pysähdyksen jälkeen, jäähdytysneste vajausta epäilin, mutta ei tietenkään tullu lämpötunnistinta tsekattua. Ilmeisesti mulla siis niinpäin, et moottori luulee olevansa lämpimämpi kuin onkaan...
johnny Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2010 sama juttu omassa autossa.. jos on pitkään seissy ja sen jälkeen yrittää lähteä lusikka pohjassa, ei liiku mihinkään. sit kun lähentelee normi lämpöjä nii jo alkaa rullaamaan. taitaa olla pikemminkin ominaisuus kuin vika. olisko siel joku anturi mikä estäisi isommat kierrokset silloin kun kone on vielä kylmä. en tiedä, itse oon oppinu elämään tän kanssa.
JPTT Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Syttyipä eräänä kauniina iltana moottorin varoitusvalo kun jo lähes 2000 km oli kulunut edellisestä huollosta. Syy MCS nykimiseen ja suureen bensankulutukseen lienee viallinen lambda. Itselläni eka pakoputken lambaada tehnyt minit, eli toiminut lyhytikäisesti ja epävarmasti, mutta yrittänyt sinnitellä hengissä tuurilla ja pimittäen toimimattomuutensa. Noh nyt ihmetellään sit uudella lambdalla, onko turbo ruutannu öljyt mäelle ja särkeny katalysaattorin. Mitähän jännää sit seuraavaksi tästä premium coupesta saadaan rikki? Kytkin on kyllä kestänyt jo yliajalle, eli yli 30 tkm. Varaosa bmw lambaada tuskin kestää pidempään kuin jenkin maku suussa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään