artukainen Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Missäköhän mahtaa olla vika, kun orkkis -67 kasipuolikas käy kuin traktori? Aluksi tuntui, että kone käy kolmella, mutta sitten tyhjäkäynti muuttui röpöttäväksi, ja kaasua painaessa pakoputkessa paukkui oikein kunnolla. Aiemmin mini kävi ihan nätisti, enkä ole tehnyt mitään muutoksia sytytyslaitteisiin tai mihinkään muuhunkaan. Mittasin katkojan kärkivälin, ja se oli suunnilleen 0,5mm. Sääsin sen 0,4 milliin, mutta käynti muuttui entistä huonommaksi. Tyhjäkäyntiä ei ole ollenkaan, ja kaasutettaessa putkessa käy jatkuva pauke. Ääni on kuin kiihdytys-harrikassa. Hieno saundi, mutta ei sovi tähän autoon. Juhannus tulee ja hermo menee. Mikä siis neuvoksi?
Turbo 69 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Tarkista venttiilivälykset.Mittaa puristukset.Pakoventtiilit kantaa tai sit palaneet.Vanhat moottorit ei tykkää nyky bensasta.Käytätkö lisä-ainetta?
artukainen Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Kiitos vinkistä. Täytyypä tarkistaa ja mitata. Ja kyllä, käytän bensassa lisäainetta. Rekisteröinnin ja mm. venttiilien säädön jälkeen kyseisellä minillä on ajettu kahtena kesänä yhteensä n. 50 kilometriä, eli nykybensa tai lisäaine eivät ole paljon päässeet vaikuttamaan suuntaan tai toiseen.
jn Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2010 Jos 50km kahdessa kesässä , niin kuinka vanhaa bensaa on tankissa ? Mulla oli keväällä vähän samantapaista ongelmaa viime kesän bensalla ja bensanvaihdolla rupes toimii.
FD100L Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 Missäköhän mahtaa olla vika, kun orkkis -67 kasipuolikas käy kuin traktori? Aluksi tuntui, että kone käy kolmella, mutta sitten tyhjäkäynti muuttui röpöttäväksi, ja kaasua painaessa pakoputkessa paukkui oikein kunnolla. Aiemmin mini kävi ihan nätisti, enkä ole tehnyt mitään muutoksia sytytyslaitteisiin tai mihinkään muuhunkaan. Mittasin katkojan kärkivälin, ja se oli suunnilleen 0,5mm. Sääsin sen 0,4 milliin, mutta käynti muuttui entistä huonommaksi. Tyhjäkäyntiä ei ole ollenkaan, ja kaasutettaessa putkessa käy jatkuva pauke. Ääni on kuin kiihdytys-harrikassa. Hieno saundi, mutta ei sovi tähän autoon. Juhannus tulee ja hermo menee. Mikä siis neuvoksi? Samalla kannattaisi varmaan vaihtaa katkojankärjet ja kondensaattori uuteen ja säätää sytytys kohdalleen. Sitten vois tarkistaa venttiilivälykset ja mitata/ verrata puristuspaineita eri sylintereissä. Tarkistaa imu-/ pakosarjan kiinnitys ja tiiviste, alipaineletku ja mahdolliset vuodot. Kaasutin, seos ym ym ..vaihtaa ilmasuodatin samalla jne jne. : )
koirankoppi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 Voisko olla kannentiiviste "häipynyt" kahden pytyn väliltä??
artukainen Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2010 No kieltämättä tankissa hölskyy vielä viime vuotista bensaakin, eli vaihtoon menee sekin. Sen jälkeen sitten vaan käymään FD100L:n listaa läpi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään