Clubisti Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Alkuiltoja,etsin ja etsin mutten löytäny edes kooklesta missä Mini Clubman on valmistettu,huhu kertoo että Isossa Britanniassa? Onko huhu oikea vai mikä se maa sitten on (en kyllä usko että olisi "premium-luokan" pikkuautoksi valmistettu Kiinassa...) :o ja vastaan itse itselleni (minä idiootti!)Cowley, Oxfordshire Great Britain....että näin käy kun ei osaa lukea mitä kuukle sanoo...
Guest Huikko Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2010 Joo kiinassa ne olisi voineet keskittyä vähän paremmin hommiinsa, mutta saarella tämä on tosiaan tehty niillä järjen rippeillä mitä vuosituhansien sisäsiittoisuudella saadaan aikaan.
Clubisti Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Jaa-a made in Enklanti saattaa sitten selittää täällä foorumilla sähkövikojen kanssa painijoiden ongelmat...ainakin Jakulaari on kuuluisa sähkövioistaan,etenkin ne hiukka vanhemmat.Ollaan oltu aika tyytyväisiä Ministejä,mitä nyt L. autoliikkeen touhuissa on hieman sanottavaa (ei liity huoltoon vaan ihan muita asioita...)Hurjjjan kiva ajaa,ihan kuin olis mikroauto alla ;D P:S Lucas on hyvä apostoli mut todella surkea sähkömies!
Guest Huikko Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Ei sillä oikeasti ole enää väliä onko auto tehty englannissa vai ei. Joskus aikanaan oli. Brittiautopiirteitä löytyy nykyministäkin. Yleinen luotettavuus ja se ettei se pidä sateella vettä nyt tulevat ensimmäisenä mieleen.
Idefix Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 ...sinänsä jännä juttu, että jos jossain auton pitäisi olla sateessa tiivis niin Englannissa....
Guest Huikko Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Siellä on joka paikka märkä ja homeessa, niin miksi auto olisi poikkeus?
Mini1380 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Ei sillä oikeasti ole enää väliä onko auto tehty englannissa vai ei. Joskus aikanaan oli. Brittiautopiirteitä löytyy nykyministäkin. Yleinen luotettavuus ja se ettei se pidä sateella vettä nyt tulevat ensimmäisenä mieleen. Eipä ole omalla Minillä ikinä ollut sateella ongelmia ;) .
Guest Huikko Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2010 Noin kaverikin sanoo omasta Spitfirestään, mutta äyskärillä on välillä käyttöä 8)
Clubisti Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Itse olen yllättynyt ettei meidän Lupiaskiin ole tihkunut vielä (kop,kop) vettä sisään vikka lotrasimme letkulla autoa puhtaaksi...En pese enää koneessa autoa lainkaan,käsinpesu on tätänykyä se ainut tapa (olen nähnyt niin karmeita pesukoneita ja miten niitä "hoidetaan" ettei viitsi kyllä melkein uutta autoa sinne sujauttaa). Onhan siinä oma työnsä mutta lopussa kiitos seisoo ja voi syyttää vaan itteesä jos ei tullu puhdasta. 8)
Laza Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Jos minin (ja tässä tapauksessa MINIn) historia kiinnostaa, löysin tänään hyvän linkin jossa kerrotaan BMW:n ja Roverin kädenväännöstä ja yhteistyöstä uutta sukupolvea suunnitellessa 90-luvun lopulla: http://www.aronline.co.uk/r50storyf.htm Tuolta löytyy paljon taustaa muistakin Roverin tuotannosta.
Guest Huikko Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Itse olen yllättynyt ettei meidän Lupiaskiin ole tihkunut vielä (kop,kop) vettä sisään vikka lotrasimme letkulla autoa puhtaaksi...En pese enää koneessa autoa lainkaan,käsinpesu on tätänykyä se ainut tapa (olen nähnyt niin karmeita pesukoneita ja miten niitä "hoidetaan" ettei viitsi kyllä melkein uutta autoa sinne sujauttaa). Onhan siinä oma työnsä mutta lopussa kiitos seisoo ja voi syyttää vaan itteesä jos ei tullu puhdasta. 8) Kurkkaapas varapyöräkotelon pohjalle. Jos siellä ei ole vettä pesun jäljiltä niin kovasti ihmettelen. Ota se styroksikin pois kokonaan, että näet ihan pohjalle.
doublesix Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2010 Lazalle kiitokset mielenkiintoisesta linkistä!
Clubisti Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2010 Itse olen yllättynyt ettei meidän Lupiaskiin ole tihkunut vielä (kop,kop) vettä sisään vikka lotrasimme letkulla autoa puhtaaksi...En pese enää koneessa autoa lainkaan,käsinpesu on tätänykyä se ainut tapa (olen nähnyt niin karmeita pesukoneita ja miten niitä "hoidetaan" ettei viitsi kyllä melkein uutta autoa sinne sujauttaa). Onhan siinä oma työnsä mutta lopussa kiitos seisoo ja voi syyttää vaan itteesä jos ei tullu puhdasta. 8) Kurkkaapas varapyöräkotelon pohjalle. Jos siellä ei ole vettä pesun jäljiltä niin kovasti ihmettelen. Ota se styroksikin pois kokonaan, että näet ihan pohjalle. Kiitos vinkistä...taidapa tarkistaa.
Clubisti Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2010 Itse olen yllättynyt ettei meidän Lupiaskiin ole tihkunut vielä (kop,kop) vettä sisään vikka lotrasimme letkulla autoa puhtaaksi...En pese enää koneessa autoa lainkaan,käsinpesu on tätänykyä se ainut tapa (olen nähnyt niin karmeita pesukoneita ja miten niitä "hoidetaan" ettei viitsi kyllä melkein uutta autoa sinne sujauttaa). Onhan siinä oma työnsä mutta lopussa kiitos seisoo ja voi syyttää vaan itteesä jos ei tullu puhdasta. 8) No itku pitkästä ilosta,vettä oli varapyöräkotelossa hiukan... :o Kuivasin pois ja katsellaan uudelleen
Guest Huikko Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2010 Joo niissä on kaikissa. Ei sitä kannata katsella. Sen saa takuuseen korjattua. Siellä on hyvä ruostepommi odottamassa näissä.
karipv Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2010 Mistä se vesi sinne pääsee vuotamaan/kertymään?
jvuotila Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2010 Joo niissä on kaikissa. Ei sitä kannata katsella. Sen saa takuuseen korjattua. Siellä on hyvä ruostepommi odottamassa näissä. Oman clubmanin varapyöräkoteloon olen kyllä kurkistanut moniakin kertoja ja se on ollut aina aivan kuiva. Mistä helkutista sinne mukamas vettä tulee? Ei siellä ole mitään läpivientejä tms. Todella omituista, vähän tuntuisi että nyt on jotain pahaa vikaa ollut yksilössä. Voiko yleistää koko autokantaan? En usko.
Guest Huikko Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2010 Jos se on kuiva, niin kyseessä on poikkeus. Vesi menee sinne takalamppujen tiivisteistä, pyyhkijänvarren tiivisteistä, ovien tiivisteistä, kahvojen tiivisteistä, lisäjarruvalokotelon kautta jne jne. Valuu C-pilarin alaosaa pitkin sinne pohjalle. Kun siellä ei ole poistoreikää ja se on auton alin kohta, niin sinne se jää. Autoliikkeessäkin olen poistanut joistain yksilöistä sen styroksin ja märkä se on ollut. Siihen on myyjä jäänyt raapimaan päätään sitten kun olen poistunut. Itselleni vaihdettiin nuo kaikki mahdolliset tiivisteet aikanaan takuuseen. Osa pariin kertaan.
Clubisti Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2010 Juu,ei ole nyt ainakaan tullut lisää...oisko jäänteitä talvesta? kondenssivettä (styroksi ja pelti ei ole kyllä parhaita kavereita...)
Guest Huikko Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2010 Se kertyy joskus hyvinkin hitaasti. Jos on takuu voimassa, niin kippaa auto huoltoon. Kyllä ne tietää asiasta ja siihen on tehtaan puolesta olemassa korjaus. Ihan turha omaa saamattomuuttaan ruostuttaa autoa jos siihen on ilmainen korjaus olemassa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään