LeeHarvey Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2010 Mistä tunnistaa parhaiten Roverin tehdas Cabrion? Milloin noita tehtiin ja paljon.
cabrio Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2010 Tehtiin kesäkuu/-93 - kesäkuu -96, alta 300kpl. Oikeestaan helpoin mun mielestä on se että orginaaleissa on auki veivattavat takasivuikkunat ja siinä samalla näkyy tuo vähän hassu turvavyön ylä kiinnike. http://www.roverminicabriolet.net/home.htm Tuolla vähän lisä tietoa.
LeeHarvey Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Näitä ilmeisesti on mennyt jonkin verran myös Saksaan? Olen koettanut tuolta vilkuilla, mutta en aina yksiselitteisesti tiedä onko kyseessä Rover vai Lamm. Mistä hait omasi?
Mini1380 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Cabrion puolesta, Saksasta haki.
cabrio Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Näitä ilmeisesti on mennyt jonkin verran myös Saksaan? Olen koettanut tuolta vilkuilla, mutta en aina yksiselitteisesti tiedä onko kyseessä Rover vai Lamm. Mistä hait omasi? tosta linkistähän löytyy tekstiä niistä eroista. Minun tuli 2006 keväällä ja sama homma sen toisen org. Cabrion kanssa 2006 alku kesästä. Eli mun tietääksieni org. Cabriolettejä niitä on 2kpl Suomessa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään