Banze84 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Eli löytyiskö keltään toimivaa 1300 konetta miniin?! oma kone ollu jo kohta vuoden koneistamolla eikä sille oo tapahtunu sinä aikana vielä mitään! olis pakko saada auto kesäks liikenteeseen!!!
pensseli69 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Minkä hintainen saisi olla ja valmis kasattu paketti?
cabrio Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Mullakin olis kyllä tarvetta 1300 koneelle. Ei ole nyt tarkoitus blokata Banzea mut ilmaisin nyt kanssa mielenkiintoni sellaseen koneeseen tai mulle kyllä kelpaa sellanen joka on osinakin.
abp-06 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2010 Terve. Jos on ollu kone niin kauan laitettavana niin hae pois ja vie toiseen paikkaan. Tai rakenna itse. Mun mielestä on kestäny liian kauan.
Banze84 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2010 Joo sais olla valmiiks kasattu ettei tarviis kun laittaa vähän maalia niskaan ja paikalleen!! Pääsis tämän kesän.. riippuu ihan siitä et minkä hintasia sattuis löytymään!.. ravasin vähän väliä siellä koneistamolla niin sitten loppu mielenkiinto koko touhuun. on vähän muutenkiin potkinu koko rojekti, maalarilla meni 8 kuukautta ja verhoilijalla on kanssa menny joku 7 kuukautta että hyvin menee!!! ;D
pensseli69 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2010 No jopas on kestäny, et kai vaan ole sanonut että "ei mitään kiirettä" ? Mulla meni maalarilla pari päivää ja verhoilijan luona oon käynyt parisenkymmentä tuntia väsäämäs että vähä eri aikatauluilla :D Voisin kysellä tarkemmin moottoreista ja laittaa vaikka myynti osioon, mutta cabrio on ensimmäisen varauksen heittänyt ;) ja kysehän on kasaamattomista moottoreista.
cabrio Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Voisin kysellä tarkemmin moottoreista ja laittaa vaikka myynti osioon, mutta cabrio on ensimmäisen varauksen heittänyt ;) ja kysehän on kasaamattomista moottoreista. :)
koirankoppi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 "oo sais olla valmiiks kasattu ettei tarviis kun laittaa vähän maalia niskaan ja paikalleen!! Pääsis tämän kesän.. riippuu ihan siitä et minkä hintasia sattuis löytymään!.. ravasin vähän väliä siellä koneistamolla niin sitten loppu mielenkiinto koko touhuun. on vähän muutenkiin potkinu koko rojekti, maalarilla meni 8 kuukautta ja verhoilijalla on kanssa menny joku 7 kuukautta että hyvin menee!!! " Ettet vain ole samalla maininnut "Mahdollisimman halvalla pitäisi saada" ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään