penna Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Tutkin viime viikonloppuna minin osia eli "aarteita" niin löysin kannen joka äkkiä katsomalla näyttää minin kannelta, mutta palotilat on isommat, pyöriämmät ja reilummat venttiilit. Semmosia numeroita siinä on ku 126940, 14H ja 63.
club75 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 9 reikäinen 12G940 on 1275:n vakiokansi imu 33,33mm pako 29,53mm ja viisaammat taas korjaa
koirankoppi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Sanoisin että vakio 1300:sen kansi, jonka palotiloja joku kotivirittäjä on vähän muotoillut.
minorv8 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Ja vielä aikakaudelta ennen A+ koneita.
penna Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Yhessä imusarjassa oli 12G787 numero onko se mahollisesti kanteen kuuluva? tutkin niitä kannen palotiloja ja ne kyllä on pirun yhteneväiset keskenään, oisin mitannu venttiilit jos ne ois siihen. Kansi tuli minulle osa läjässä oululaiselta autopeltisepältä (nyt jo eläkkeellä) 10v sitte joka on saattanu ajaa jopa minillä kilpaa 60 ja 70 luvulla. Mitä tarkoittaa A+moottori? Minulla on monen näköistä kantta ja lohkoa muttei aavistustakaan miltä vuosilta, pitänee hommata kirja minkä avulla voi rueta selvittään niiden ikää.
koirankoppi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Kansi on varmaankin 70 luvulta Mailerista tai sitten vähän tuoreemmasta Allegrosta. Se että se on kotona tehty, ei tarkoita että se olisi huono! Kotivirittäjäthän tekivät kilpakoneet millä ajettiin/pärjättiin! Mikään S:n tai tehtaan tekemä 1300:sen kansi se ei ole. koska päätimmäiset pultinreijät puuttuvat. Yleensä kyllä kotivirittäjätkin tekivät ne jälkeenpäin "koviin koneisiin" A+:sat tuli 80-luvulla. Eroista en tarkkaan tiedä, kun en ole niin "uusien" koneitten kanssa pelannut.
penna Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Kiitoksia tiedoista, minun osat onki sitte sitä vanhempaa mallia. Nämä foorumit kyllä helpottaa minin rakentelua, kaivoin vanhan minin esille joka on ollut minulla 17vuotta ja tehnyt siihen osa kartoitusta, valmistus ajan kohta 2011 kesälle 8)
club75 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2010 Onko imu ja pakosarja yhdessä? 2 pinnapulttia ei pystysuorassa vaan "viistosti"? Jos on niin luultavasti se on vakio imupakosarja 850/1000:sta. Kamera mukaan ja projektisivulle tarinaa muidenkin ihmeteltäväksi.
minorv8 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2010 12G787 on ainakin Somerfordin sivuilla mainittu automaattiminin ja 1275GT:n sarjaksi: http://www.somerfordmini.co.uk/pdfs/Cat ... ifolds.pdf
penna Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2010 Ne on viistosti, entä jos ne on kohdakkain mihin se kuuluu? projekti juttu kyllä tulee, muitten juttuja on niin mukava lukea.
club75 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2010 Nyt on pakko korjata omia kirjoituksia, eli minorv8:n linkittämästä pdf:stä näkee niinkuin asia on. Viistot pinnapultit => HS4 ja suorassa olevilla HS2.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään