Gueletao Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Morjens. Onko palstalla perus-Cooperin lastuttaneita? Katsoin teholastu.com sivuilta, että 399 e olisi hinta ja tehoa tulisi 16 hp/18 Nm lisää. Käyntihäiriöistä ja päästöongelmista olen kuullut näin yleisellä tasolla, mutta olisi mukava tietää Cooperin omistajien kokemuksia.
Guest Huikko Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 En näe hyötyä tuommoisessa. Laihduta 5kg ja ota ylimääräiset tavarat pois takaluukusta. Vaikuttaa saman verran :) Liian kova hinta 16 hevosvoimasta paperilla.
Gueletao Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Mutta 10 prossaa kuitenkin lisää tehoa. Luulisi ajossa selvän eron aiempaan?
karipv Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Kyllä suuresti epäilyttää meikäläistäkin. En tajua, että miten voivat luvata lisää tehoa noilla tiedoilla, kun eivät edes ilmoita sitä gen1 tai gen2 autolle. Oon vähän odotellut Lohenin paketteja gen2 Cooperille: http://www.lohen.co.uk/packages.html
Mini1380 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Todella harvaan vaparikoneeseen on lastusta mitään mainittavaa hyötyä joissain jopa enempi haittaa. Mutta jos sillä todistettavasti (dynossa) tulee tuonverran tehoa lisää kohtuu laajalle alueelle on mun mielestä teho/hinta suhde kohtalainen.
wilailak Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Tuosta lastusta ei ole kokemusta, mutta vaimon -03 vuosimallin cooperiin tuli viimekesänä laitettua Bluefinin (http://www.mybluefin.co.uk/) softa, jolle luvataan +10 hv ja 12 Nm ja vaikka luvut näyttää pieniltä, niin koneen käytös ja etenkin vääntö alakierroksilla paranikyllä selvästi. Eihän tuosta mitää tehopakkausta tullut, mutta käyttöominaisuudet kyllä paranivat.
Gueletao Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2010 Kiitoksia vaan teille vastanneille. Taidan tosiaan tuon lastutuksen jättää väliin, mutta tuo softa voisi olla kokeilemisen arvoinen kun wilailakilla on positiiviset komemukset. Olen tosi tumpelo näissä tuunaushommissa ja pakko kysyä, onko tuo asentaminen hankalaa :-[? Tuleeko mukaan sellaiset ohjeet, että mokaamisen mahis on kohtuullisen pieni? Mulla ei ole taloudellisia resursseja vaihtaa ässään ja tämä nyt olisi mulle ehkä ainoa realistinen vaihtoehto edes hiukan pirteämpään kärryyn.
Guest Huikko Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2010 Laita softarahat säästöporsaaseen, niin joskus on varaa siihen ässään. Näillä ei tee vaparikoneessa kuin korkeintaan pahaa.
skithund Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2010 Olen tosi tumpelo näissä tuunaushommissa ja pakko kysyä, onko tuo asentaminen hankalaa :-[? Tuleeko mukaan sellaiset ohjeet, että mokaamisen mahis on kohtuullisen pieni? Itsellä on kokemusta vain Bluefinistä ässässä, joka muokkaa olemassaolevaa alkuperäistä ohjelmaa, eli kyseessä ei ole vaihdettava lastu. Näyttäisi olevan myös edukkaampi vaihtoehto verrattuna teholastu.comiin. http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... MiniCooper Bluefinin asennus toimii pääpiirteittäin siten, että laite kytketään auton ODB-diagnostiikkaporttiin ja vastataan laitteen näytöllä olevaan "päivitetäänkö" kysymykseen "kyllä". Vanhan softan saa takaisin kytkemällä laitteen uudestaan kiinni ja vastataan "palautetaanko" kysymykseen "kyllä". Bluefin on saatavilla vain ensimmäisen generaation mineille (2001-2006). Veikkaisin, että sama juttu teholastu.comin kanssa.
MikaJ Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2010 Varoituksen sana sitten noista teholastuista/päivityksistä missä luvataan alkuperäisen ohjelman palauttaminen, se ei meinaan välttämättä ole alkuperäinen. Erittäin usein se ei ole kuin alkuperäisen kaltainen, ei se mikä autossa ennen päivitystä oli. Bmw:stä ei kokemusta, mutta joidenkin muiden automerkkien kanssa on ollut kaikennäköisiä ongelmia noiden kanssa...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään