miihcars Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Kyllähän ne koneenvaihdot kokemuksella sujuu, ku tarpeeksi paljon samoja vehkeitä ruuvaa. Vanhoina hyvinä aikoina ku oli nuata vanhoja japsia, starlettia ja ke20 corollia, nii moottorin tai tekniikan vaihto oli rutiini homma... nopeammin vaihtoi koneen ku renkaat. :D Ja veikkaan että menis vieläkin vanhalta muistilta! Mutta ainahan se takavetoon on helpompaa. Mini varsinkin on tosi ahdas ruuvattava konehuoneesta. Muutenkin ku on tullu viime aikoona ruuvattua pääasias raktoreita, niin nua autot tuntuu aina vaan ahtaammilta. :( Täytyy vielä tuumia tekniikka puolta. Joku hyvä,vakio kolmetoistaanen kai se stte olis. kattotahan mitä keksiis. ::)
club75 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 käy testaan jonku 1300:sta niin on sitten omakohtaisiakin kokemuksia molemmista kamppeista...
miihcars Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2010 Oon ajanut kyllä viritettyä 1300:ta ja sitten raakasti viritettyä lähes 1400:ta tai jotakin. Kulkihan ne molemmat. ;D Auton omistaja kehui kyllä, että nyt on täksi kesäksi niin raju moottori että ei ole ollut koskaan. Josko sitä kävis koittamas ja hakemas kipunaa omaan tekniikan vaihtoon...... :)
cooper998 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2010 En nyt lähtis ihan surutta mollaamaan tota 1100:sta konetta, mielestäni se pitkäiskuisena on yksi parhaista matkamoottoreista. Jaksaa vääntää vähän pidemmälläkin perällä. Osien saatavuus on vähän vaikeampi homma
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään