Jump to content

1000-->1100


miihcars

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyllähän ne koneenvaihdot kokemuksella sujuu, ku tarpeeksi paljon samoja vehkeitä ruuvaa. Vanhoina hyvinä aikoina ku oli nuata vanhoja japsia, starlettia ja ke20 corollia, nii moottorin tai tekniikan vaihto oli rutiini homma... nopeammin vaihtoi koneen ku renkaat. :D Ja veikkaan että menis vieläkin vanhalta muistilta!

Mutta ainahan se takavetoon on helpompaa. Mini varsinkin on tosi ahdas ruuvattava konehuoneesta. Muutenkin ku on tullu viime aikoona ruuvattua pääasias raktoreita, niin  nua autot tuntuu aina vaan ahtaammilta. :(

 

Täytyy vielä tuumia tekniikka puolta. Joku hyvä,vakio kolmetoistaanen kai se stte olis. kattotahan mitä keksiis.  ::) 

Kirjoitettu

käy testaan jonku 1300:sta niin on sitten omakohtaisiakin kokemuksia molemmista kamppeista...

Kirjoitettu

Oon ajanut kyllä  viritettyä 1300:ta ja sitten raakasti viritettyä lähes 1400:ta tai jotakin.  Kulkihan ne molemmat.  ;D

Auton omistaja kehui kyllä, että nyt on täksi kesäksi niin raju moottori että ei ole ollut koskaan. Josko sitä kävis koittamas ja hakemas kipunaa omaan tekniikan vaihtoon...... :)

  • 5 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu

En nyt lähtis ihan surutta mollaamaan tota 1100:sta konetta, mielestäni se pitkäiskuisena on yksi parhaista matkamoottoreista. Jaksaa vääntää vähän pidemmälläkin perällä.

Osien saatavuus on vähän vaikeampi homma

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...