HraHuuh Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2010 morroo! olisko kellään antaa minkäänlaisia suuntaa antavia lukuja weberin 45 dcoe:hen kurkuille,pääsuuttimille jne.. tai etenki suositella jotain hyvää opusta mistä vois löytää vastauksen tähä huoleen. ::) kone on 1300 ja sille on tehty seuraavat muutokset tähän mennes kansi laskettu - puristukset siin 11 paikkeil. pako- ja imutilat avarrettu. tiukempi nokka 73,5mm männät, lcb pakosarja ja tällä näkymin rc40 putkisto, kevennetty vauhtipyörä. Tällänen opus löyty netist: Weber Carburetors Haynes onko kellään kokemust tästä eepoksest?
Mini1380 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2010 Mikä on tiukempi nokka (suhteellinen käsite) ? Minkä pituinen/lainen imusarja? Minkä kokoinen LCB, niitä on kolmea eri kokoa? Mitkä venttiilit? How to modify your Mini ja Tuning BL´s A-series engine (David Vizard:in kirjoittamia) antaa aika hyvät lähtökohdat noille arvoille. Mul on jossain ylhäällä mitä omas on ollut paikallaan. Kurkku 38 jopa 40 jos on rankempi kone 36 hiukan miedompaan ja jos haluu alas enempi tapahtumaa.
HraHuuh Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2010 tiukempi nokka on 280 6" imusarja LCB on standardi vakio 1300 koneen kannen venttiilit
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään