salmin23 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 Kertokaapas taas paremmin tietävät... Minkälainen lasinpesurisysteemi on alun perin ollut Morris Mini 850 vm. -71 autossa? Ilmeisesti käsipumppu katkaisinpaneelissa, mutta minkälainen säiliö ja minne kiinnitettynä? Kuvakin ois kiva ;) Entisöin kyseistä vempelettä eikä omassani ollut pissapojasta jäljellä mitään. Kiitosta jo ennakkoon! 8)
club75 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 tuollainen säiliö rintapellissä (korjatkaa jos olen väärässä) http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=36107
Mini1380 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 http://www.minispares.com/Product.aspx? ... %20ORIGI... Omassani ollut tuollainen pyöreämpi alunperin.
cabrio Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 http://www.minispares.com/Product.aspx? ... %20ORIGI... Omassani ollut tuollainen pyöreämpi alunperin. Luulen kanssa että tällänen siinä kuuluu olla. Kun kerran mainitsit tuon käsipumpun. Toi ylempi malli on mun mielestä sellainen missä on jo sähköpumppu.
inno75 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Kiinnitys rintapeltiin ,oikealle puolelle (?) . Sellaista ohutta peltiä oleva L-mallinen kiinnitysrauta takana ja alla. Oliko se lankamallinen vai "lattarautamallinen" mikä pitää säiliön paikallaan (Huono selittää, kuvia pliis)
club75 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 http://www.minispares.com/Product.aspx? ... %20ORIGI... Omassani ollut tuollainen pyöreämpi alunperin. Luulen kanssa että tällänen siinä kuuluu olla. Kun kerran mainitsit tuon käsipumpun. Toi ylempi malli on mun mielestä sellainen missä on jo sähköpumppu. mulla on -72 käsipumppu ja juurikin tuo uudempi pullo (ei pyöreä), eikös se sähköinen tullut vasta -74 tai -75
tailke Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Tässä olis tällainen pliis kuva, käsipumppu ja pyöreä säiliö. D-muotoinen säiliö GWW916 on vaihtoehtona myös käsikäyttöisen pumpun kanssa.
inno75 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Ei ainakaan -75 ollut sähköistä pumppua (ostin silloin uuden Minin ittelle). Käsin pumpattiin vettä... Oliko -80 Mineissä , en muista ihan varmasti ( ostin sellaisenkin uutena aikoinaan).
koirankoppi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Se mitä olen "raatoja" purkanut, niin Mk 3:ssa ollut tuo ns D-mallinen myös käsipumpulla. Ihan alkupään, kuten tuo 71 voi olla ollut myös tota pyöreää vanhaa mallia.
club75 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 joo heitti 5 vuodella tuo minun sähköpumppu muistikuva eli -80 pitäs jo olla sähköllä viisaammat korjatkoon
Mini1380 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Kaikissa alkuperäiskuntoisissa -71 mk3:sa mitä oon nähnyt on ollut toi pyöreä säiliö. Lankamallinen pidin oli mk1 alkupäässä ja myöhemmin se "latikka-malli" eli tuollainen kuin tailke:n kuvassa.
salmin23 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Huikeaa tietoa, kiitos aktiivisuudestanne! :) Vielä jos joku viitsisi laittaa kuvaa siitä, mihin kohtaan tuo pullon rauta kiinnitetään? Tarkoitus olisi rakennella Miniä museorekisteriin, siksi niin tarkkaa hommaa.
abp-06 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2010 Löytyy -71 ja -72 ja molemmissa on ilman sähköä kanttisempi pullo.
Mini1380 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Eilinen satunnaisotanta/gallup meilläpäin antoi 99% varmuudella pyöreän purkin alkupään mk3:iin, ota tuosta sit selvää, oma ääni menee pyöreälle.
koirankoppi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Minulta löytyi alkup. vuonna 70 painettu Mk 3 Morris Minin esite ja siitä voi päätellä, että ainakin ensimmäisissä Mk 3:ssa on sama lieriö pissapojan säiliönä kuin Mk 1:ssä ja 2:ssa.
tailke Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2010 Minkälainen lasinpesurisysteemi on alun perin ollut Morris Mini 850 vm. -71 autossa? Ilmeisesti käsipumppu katkaisinpaneelissa, mutta minkälainen säiliö ja minne kiinnitettynä? Kuvakin ois kiva Näin pönttö on sijoitettu MK II koppaan ja myös ainakin alkupään MK III konetilaan Kuva on Niinisalossa näytillä (myynnissä) muutama vuosi sitten olleesta autosta, ei tullut kauppoja
Ado50 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2010 Mulla on alkuvuodesta 1971 rekisteröity Clubman ja siinä on tuo puolipyöreä pullo ja käsipumppu. Aikoinaan minulla oli 1970 mallin kasipuolikas ja siinä pullo oli pyöreä. Molemmissa autoissani pullo oli samassa paikassa eli mittarin reiän oikealla puolella kuskin paikalta katsottuna.
salmin23 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Löytyykö kenenkään nurkista ylimääräistä pissapojan pyöreän pullon kiinnikettä? Mini edelleen vm. -71 ja 850-koneella.. ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään