Sjannis Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Olen vaihtanut etupäästä kaikki pallonivelet, alatukien ja reaktiotankojen puslat ja raidetangon päät. Ennen vaihtoa oli lievästi haritusta, nyt aurausta melkein 2cm renkaiden takaosasta mitattuna verrattuna renkaiden etuosaan. Raidetangon päät ovat yhtä monilla kierroksilla asennettu, kuin vanhat kierretty pois. Voiko uudet osat vaikuttaa noin paljon? Olen vexlaillut autoa edestakaisin tallissa, mutta kannattaako autolla ajaa jonkun verran ennen kuin säätää aurauskulmaa jotta uudet osat asettuvat? Osaako joku sanoa, paljonko haritusta pitäisi olla millimetreinä verrattuna renkaan etu- ja takaosaan?
Sjannis Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Korjausoppaasta se löytyikin(yllätys ;)): 1,6 mm haritusta vanteiden reunoista mitattuna. Missäköhan Turun seudulla voisi Minin viedä pyöränkulmien tarkastukseen jos kuitenkin saisi vähän luotettavamman tuloksen kuin itse tehtynä? Kaikkien korjaamoiden laitteet ei varmaankaan sovellu Minin tarkastamiseen... ???
Idefix Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Varmaan vaikuttaa uudet osat, eihän se tarvi olla kuin senttiä pitempi kierreosa. Joo, Minin renkaat tulee harittaa aavistuksen verran. Oikea mitta on 1.6mm haritusta, mutta kotikonstein tuollainen "pilkku jotain" mittaus on aina vähän epävarmempi. Niin, ja tiedoksi, ei ainakaan tuossa naapurkorjaamossa sitten saanutkaan laasereita kymppituumaisiin kiinni vaikka aluksi niin itsekin luulivat...
johnny Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 melkeinpä kaikkien etuvetoisten tulee harittaa aavistuksen verran..
Idefix Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2010 ...tuotapa en itse asiassa ollut tajunnut, mutta loogistahan se on...
koirankoppi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 Ei tääkään käytännössä tartte ihan"pilkunviilausta" olla katuminissä. N. 1-2 mm haritusta ja helppo tehdä sisäkkäin menevä esim säätöputki. Sillain ne poikien Minitonnaritkin mittailtiin, ainakin silloin joskus. Ei siinä lasereita/penkkejä tarvittu ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään