jn Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Kummalle puolelle tuota vaihdelaatikon lisä-tuki sarjaa kannattais tilata , vai kannattaisko peräti molemmat sarjat pistää kun koneesta löytyy suht hyvin vääntöä.
Mini1380 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Itellä on kaksi ylhäällä ja yksi tuki alhaalla taaksepäin. Mielestäni lisä-ylätuella suurempi vaikutus.
MikaJ Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Jos yksi lisätuki vain pitää laittaa, niin ehdottomasti järkevin on toinen ylätuki. Tässä ilmeisesti kysytään koneen taakse alas tulevaa tukea, en näe järkeä kahdella tuella siellä, sille puolle laittaa miltä ittestä tuntuu hyvältä (taitaa vasen puoli olla järkevämpi pakoputken vedon kannalta?) Vaihdelootaan saa sitten vielä eteenpäinkin alas yhden tuen laitettua.
cabrio Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Jep toinen ylätuki on hyvä. Sellaisen laittaisin kunhan vaan mahtuisi!!!! Mut taitaa JN:llä olla vähän samoja ongelmia.... ::) ;)
jn Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2010 Noniin , kotona taas. Niin kuin cabrio epäilikin niin tuo toinen ylätuki on saanut lähteä hyödyllisempien osien tieltä ;) . Tuota vasenta ala-tukea minäkin kattelin alhaalta käsin ehkä järkevämmäks , silloin jää myöskin jonkunmoiset mahikset päästä kädellä pakoputken vierestä kopeloimaan koneen taakse . Täytyy huomenna tutkia että saisinko sen toisen ylätuen takas esim. eteenpäin laturin yläpuolella. Kiitos tiedoista , ja eikun osia tilaamaan...
MikaJ Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2010 Jos meinasit tukea ylimääräisen ylätuen lukkopeltiin, niin unohda koko homma, se joustaa liikaa. Mutta jos ei millään mahdu lisäylätukea, niin ei alas kaksi ole välttämättä huono vaihtoehto, koneen eteen ja taakse.
jn Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2010 Joo onhan se "palkki" aika onneton ja tulin siihen tulokseen että vahvistaminen on taas aika hullun hommaa. Tilasin molemmat ala-tuet (taaksepäin) niin ehkä toisesta kyhäis etu tai ylätuen...katotaan nyt miten sitä inspiraatiota löytyy ;).
Mini1380 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2010 Jep toinen ylätuki on hyvä. Sellaisen laittaisin kunhan vaan mahtuisi!!!! Mut taitaa JN:llä olla vähän samoja ongelmia.... ::) ;) Voishan sulla vielä sill puolella kantta olla tilaa ku mölttikin on eripuolella ku normaalisti.
jn Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2010 Vähän päivitystä tähän jospa jollain sama huolenaihe. Vasen , eli kuskin puoleinen alatuki ollut jo kuukauden päivät kiinni ja asennusvaiheessa säädin tuen kulman kelkkaan ihan tavallisella vasaralla ja hitsisauma petti todella kevyesti :o...no oma muunneltu toinen ylätuki kans murtu "koeponnistuksessa" ;D ku hioin hitsisauman siistiksi. Nyt edellisestä moottorista varastettu lisä-ylätuessa koko hitsisauma jätetty ja hyvin on kestäny ilman katkeamisii/alkuperäisen ylätuen säännöllisii kiristämisii !
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään