2x-77 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2010 Oma mini projekti on taas ruvennut etenemään ja kysynkin nyt kokeneemmilta. Alustasarja jota Mini spares centrellä on myynnissä. http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=38522 Onko sellainen sarja että tekee jotain eli hinta/laatu kohdalaan? Kelpaako suomen katsastusinsinöörille? Vai pitääkö keräillä kaikki osat erikseen jostain muusta kaupasta?
Purtsi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2010 Noista iskareista ei ole ainakaan itellä kokemusta, mutta yleisesti ottaen Minisparesin osat ovat kyllä laadukkaita ja hinta kohdillaan. Katsastusinssi voi kyllä puuttua noihin säädettäviin alatukivarsiin (näin kävi mulla), mutta selvisin siitä pyytämällä todistuspaprun puljusta mistä osat ostin, että palikat ovat suunniteltu ja hyväksytty Miniin. Ainiin, takatukivarsien säätöpalikoista ei kyllä ole multa ikinä kysytty mitään todistuksia 7 vuoden aikana =)
cabrio Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2010 Yhdyn Purtsin kommenttiin iskareista ei ole tietoa. Takapään säätöraudat täytyy työstää vaikka ovat säädettävät. Osien kerääminen voi tulla halvemmaksi mutta on myös monenlaisen laadun omaavia liikkeitä tuolla saarella ja Spares on kyllä tunnetusti ihan OK kamaa myyvä liike.
2x-77 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2010 Kiitos vastauksista. Tilaus tuli tehtyä ja tuli vähän muutakin kuin alustasarja! Noi iskarit mitkä ovat tossa linkin sarjassa on kai merkiltään Kyb agx. Itse otin kuitenkin gaz iskarit.
cabrio Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2010 GAZ on hyvä merkki.. Kiitos vastauksista. Tilaus tuli tehtyä ja tuli vähän muutakin kuin alustasarja! Noi iskarit mitkä ovat tossa linkin sarjassa on kai merkiltään Kyb agx. Itse otin kuitenkin gaz iskarit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään