mini2mii Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Moi! Mulla on R55 Cooperissa seuraavanlainen ongelma: Painan tuulilasinpesunappia, mutta ei tule pesuliuosta. Pyyhkijät kyllä liikkuu edestakaisin, mutta en kuule sähkömoottorin ääntä. Olen tarkistanut nesteet ja sulakkeet. Olisiko sittenkin pumpun sähkömoottori kärventynyt? Muilla samanlaisia kokemuksia? Minkä hintainen remppa? :-\
TareK Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2010 Onko moottori jäätynyt? Siis pissapojan moottori? Tai jokin jää tukos putkessa.
Arto Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2010 Mulla on ollut just tota samaa vaivaa ja aina vain pakkasella. Ilmeisesti pissapojan moottori jäätyy aina välillä, koska pari tuntia lämpimässä tallissa saa systeemin taas toimimaan. Hienoa tekniikkaa... Nesteistä tai letkujen tukoksista ei ole kyse. Ne on tsekattu.
mini2mii Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2010 Kiitos vinkistä. Alkoi toimimaan oltuaan työpaikan parkkihallissa. Pitänee ehkä tarkistaa nesteiden pakkaskestävyydet.
johnny Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2010 tarkistappa samalla suuttimet, tuppaavat mennä välillä tukkoon. letkut irti ja paineilmaaa aa..
IceFire Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Huomasin tässä viikko sitten että takalasin pissapoika ei toimi. Moottori kyllä surisee ja pyyhin heiluu, mutta nestettä ei tule pihalle. Ei se jäätynytkään ole kun ei toiminut kun pidin auton päivän lämpimässä eikä silti toiminut. Onko kukaan purkanut sitä takalasin pakettia? Onko mitään vinkkejä?
Matti Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2010 Omassa oli taannoin sama "vika". Suutin oli täynnä töhnää, putsasin sen ja taas toimi. Matti
skithund Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2010 Minulla oli sama vika kuin Matilla, suutin täynnä moskaa. Kunnon puhallus paineilmaa avasi röörit. Putsaus sisältyi myös Laakkosen kakkoshuoltoon :)
JPTT Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2010 Biltemasta saa tuulilasinpyyhin osastolta kätevän työkalun, ns. suuttimien aukaisijan. Biltema tuotenumero 19258, hinta alle 3 ekee, eikä vie hanskalokerosta paljoa tilaa. Se on sellainen puolikkaan kuulakärkikynän kokoinen pötikkä, jossa on pari kunnon karheaa metallipiikkiä, joilla saa töhnät ronkittua suuttimista. Lisäksi ne on riittävän jämäkät, että suuttimen voi kääntää oikeaan asentoon, jos ruikkii minne sattuu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään