minitys Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Vein ajamalla auton huoltoon, joka ei nyttemmin enää ollutkaan valtuutettu Minin huolto.( asia selvisi vasta huollon jälkeen).Jäähdytysneste vajeni, ja vika oli vääntyneessä termostaatin kotelossa. Osat vaihdettu ja termari samalla uusittu. Siltäosin OK. Kuskin ikkuna oli ollut mykkä jo ennemmin ja muutaman millin alhaalla, joten ovi toimi moitteetta. Samoin keskuslukitus. Huollossa akun ollessa irrotettuna keskuslukko meni mykäksi, sivuikkuna on nyt n.5 cm alhaalla, joten ajaminen on aika vetoisaa puuhaa. Liikkeessä EI PYSTYTÄ koodaamaan noita vikoja pois, koska lisenssiä ei enää ole. Auto on Seinäjoella ja lähin valtuutettu merkkihuolto on Tampereella. Tässä on syntymässä pirullinen ongelma, eikä autoni varmaan ole ainut, joka olisi jotakin koodausta vailla. Millä tuon nyt näillä pakkasilla Tampereelle viet?????
Guest Huikko Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Vaadit liikkeeltä että auto on vähintään siinä kunnossa kuin se oli tullessaan. Käytännössä se on liikkeen ongelma toimittaa se auto tampereelle jos ei siellä onnistu. Paikalliseen kuluttaja-asiamieheen yhteyttä vaan jos ei puhe mene perille.
uus-ministi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Joo samaa mieltä, Auto-Kaari (?) on vastuussa, että et ainakaan huonompana sitä autoa pois pihasta aja.
Mini1380 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Ei kyllä ole oikeastaan liikkeen vastuulla kun ko. ongelma on jo ollut olemassa korjaukseen viedessä.
minitys Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 auto vietiin huoltoon jäähdytysnesteen vajauksen vuoksi ja koska kuskin oven lasi ei toimi (lasi oli koko ajan yläasennossa). huollosta haettiin auto josta oli korjattu jäähdytinongelma mutta uusina vaivoina oli keskuslukon toimimattomuus ja lasi oli laskenut senttejä alemmas. eli autoon tuli uusia vikoja huollossa. mikä sitten on kenenkin korvattava, on toinen juttu. jää nähtäväksi.
Guest Huikko Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 On tuossakin pointti että olemassa olevan vian paheneminen huollossa ei ole huoltoliikkeen vastuulla. Ottaisin silti yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kysyisin mielipidettä. Ei maksa mitään. Jäähdytinnesteen lisäys ei kyllä vaadi mitään sellaista toimenpidettä joka vaatisi esim. akun irroittamisen joka olisi voinut "itsestään" aiheuttaa nuo viat. Perusteena korvausvaatimukselle voi käyttää myös maahantuojan mielipidettä asiaan. Senkin saa puhelimessa ja voi antaa vaikka Tampereen huollon numeron suoraan asiamiehelle jos haluaa kysellä tarkennusta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään