Banze84 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Elikkäs mistä löytyis miniin sävylasit?! tartteis koko kierroksen..
pensseli69 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2010 Sivulasit kannattaa melkeinpä tilata ihan lasipajalta ja saa ihan sen sävyiset kuin haluaa. Pohjanmaalla niitä saa jo 150€,en tiedä mitä muualla maksaa.
levyjarru Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Mitä lasiliikettä pohjanmaalla suosittelet,itse asun siellä päin ja olisin kiinostunut etummaisita sivulaseista
pensseli69 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2010 Vaasassa Glasekilla tuttava teettää juuri omaansa, joten eiköhän sinne valmiit "kaavat" jää. En ole vielä päättänyt laitanko omaani, sisustasta tulee valkoinen joten olisi kiva että se loistaa uloskin ;)
Banze84 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Kehtaatko kysellä siltä tuttavaltas et paljon tulee maksamaan koko lasi kierros?!
pensseli69 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2010 Juup voin mä kysellä, oma työpaikka(kuljetusliike) on samassa pihassa kuin glasek, joten käyn pari kertaa päivässä metrin päässä heidän ulko-ovesta:) Luulen että on halvempi jos he säästävät kaavat kun sitten ei tartte muutakuin leikata ja sitten lähettävät ne karkaistavaksi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään