peki Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 laitoin 8,4 levyjarrut/1300mottorin saako muutos katsastettua ilman tehostajaa 1piiirijarrut mikähän olis sopiva vertailu kohde
minorv8 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2010 Vaikkapa Mini 1275GT vuosimallit 1974-77. Pääsylinteri GMC172 (sama kuin Cooper S), edessä 8,4 levyt, takana GWC1129 työsylinterit (0,6875"). EI tehostinta.
peki Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 mistähän löytäis paperit vertailukohteesta jokka katsastus mies hyväksyy oli aika tyly vastaan otto katsastus asemalla ku kävin kyselemässä niitten mieli pidettä asiasta
Purtsi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 Haynesin manuaali on ainakin mulla tähän mennessä riittänyt todisteeksi. Mitäs katsuri sitten oikein sanoi?
peki Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 katsastusmies puheli teholapuista mootorin painosta ja vaihdettujen osien luettelosta saiskohan tuon haynesin manuaalin tilattua netistä
minorv8 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2010 Moottorin painolla ei ole paskankaan merkitystä koska autoa on tehty 1300 koneella. Edellyttäen että on Morriksen mosa eikä mitään muuta. Vaihdettujen osien listaaminen on tätä päivää eikä ole mikään amerikan temppu. Tehtaan manuaali on parempi opus kuin haynes.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään