1275 A+ Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2009 Katselin noita projekti kuvia ja tuli sellainen asia mieleen kuin, vaihdekepin sijainti ns kardaanitunelissa. Omani menee aika lähelle penkkejä ja varsinkin pakkia laittaessa osuu keppi penkkiin. Auto on 69 mk2. Vaihteen siirrin on metrosta kuin myös moottorikin ja siirrintä joutui lyhentämään. Nuo kepin läpivienti reijät ovat valmiina niin pitkäkeppiselle ja lyhytkeppiselle. Ilmeisesti niitä läpiviennin paikkoja on vuosimallin muuttuessa muutettu???????
Mini1380 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2009 Niissä missä on alunperin tankovaihteisto kepinreikä on erillainen eikä sitä etummaista reikää ole ollenkaan muutos tullut muistaakseni joskus -74. Voihan olla että siirtomekanismi on vieläkin liian pitkä tai liiaksi oikealla tai jo jonkun verran kulunut että liikkeet laajempia.
tailke Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2009 Koko "kartaanitunneli" on erimallinen tankovaihteistoisessa. Vaihteiden "paikansäätö" oli ainakin ensimmäisellä kerralla aika tarkantuntuinen työ(tankojen lyhennys + sivuliikkeen sovitus). ((Rakennettiin Allegron osista.)) Tästä kuvasta otin mallia tankovalitsijan kiinnityksestä vanhanmallin koriin: http://www.minimania.com/web/SCatagory/GEARBOXES/DisplayType/Technical%20Information/DisplayID/928/ArticleV.cfm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään