1275 A+ Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2009 Olisitko ystävällinen ja laittaisit kuvat vielä konepellin lukituksesta. Osien etsiminen tuottaa hieman hankaluuksia kun ei tarkkaan tiedä mitä kaikkia tuo lukitus pitää sisällään.
1275 A+ Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 2009 Suuret kiitokset. Mistä tuon luettelon voi hankkia.
minorv8 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Tapio jo aiemmin mainitsi Limoran. Kokeilepa googlettaa niin pääset aika nopsaan Limoran kotisivuille josta löytyy eri merkkien luettelot. Jos meni kaikesta huolimatta munille niin tällä linkillä pitäis pelittää: http://www.limora.com/index/lang-2/lkz- ... tmenu-.htm
tailke Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Jukka se on avulias, itse jätin tahallani kotitehtäväksi luettelon etsimisen. KVG niinkuin nuoriso asian ilmaisee. Limora on jättänyt täydellisen luettelon jakelun pois tai en muuten sitä enään Limoran sivuilta löytänyt.
minorv8 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Mulla on mennyt viime vuosina nuorison kouluttamiseen vähän usko tuolla työpuolella... :'( :'( Toivottavasti sulla on valoisampi näkemys asiaan ;)
cabrio Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 KVG niinkuin nuoriso asian ilmaisee. Tapsa ei täällä saa tollee kiroilla!!! ;D ;D :o
minorv8 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2009 Mää ku oon ihan kuvitellut että se V tarkoittaa "vaikka" ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään