Mini1380 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 tuskin toi nipussakaan pysyy kovin kauaa ;D ;D ;D Oikea asenne, ei putoo niin korkeelta ku kosahtaa ;) .
minorv8 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 Ja mä ratkasin saman ongelman laittamalla lämppärin just samaan paikkaan kkuin missä se on. Se tulee vain pikkaisen enemmän kabiiniin mutta eipä ole lasitkaan huurussa. Lämppäri on MPistä ja tuntuu ihan oikeasti puhaltavan kuumaa (ainakin jos vertaa vanhempiin lämppäreihin). Ei noi turbokoneet välttämättä porsi, kompressorikoneet ovat kai vähän herkempiä = tuunattu äärimmilleen 8)
claymad Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2010 Ei noi turbokoneet välttämättä porsi, kompressorikoneet ovat kai vähän herkempiä = tuunattu äärimmilleen 8) ai onks täält Turun suunnalt semmost kuulunu kompurakoneista ::) ::) ::) onko vinkkejä Turun suunnalta mihin dynoon kannattais toi auto viedä, kun olis hyvä et siellä osattais tota kaasaria(neulaa) säätää. Olis kyl kiva päästä jonkun osaajan oppiin... Tajusin just et eihän täs oo ku kolmekuukautta ni pitäis olla auto ajossa, ni kiireks pistää...
minorv8 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2010 Eikö ne ole silloin viety ihan tappiin jos remmitkään ei meinaa kestää ;D
claymad Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2010 Pientä päivitystä sisustaan. Vielä on hommaa mattojen kanssa ym... Mittarit sai lopulta istumaan kojetauluun suht hyvin ja ainakin penkillä istuessa kaikki mittarit näkyy hyvin. Jakkaratkin mahtui suht hyvin sisälle, tosin hiukan joutuu laittaa penkkejä limittäin että saa kuskin penkin hyvään asentoon.
claymad Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2010 Käy ja kukkuu taas, ongelma oli tällä kertaa päinvastainen, kun ei saanut autoa sammumaan avaimesta eikä ees päävirtakatkaisimesta. Vikana oli se että sytkänohjaus sai jännitteen laturin varotusvalon kautta, kun molemmathan otetaan virtalukon takaa. Sitten löytyisköhän joltain nakkikiska lasien lukitusmekanismeja kuskin puolelle. Löytyy 8kpl, mutta kaksi niistä vaan oli oikeesti kunnolla toimivia.
Idefix Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2010 Täällä alkaa nyt jos toinenkin saamaan lopulliseen kuosiin näitä vehkeitään. Kyllä se vaan hienon näköistä on... Kai sulla on noi maskin viiksien jatkot vielä tulossa tuohon?
claymad Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2010 Joo vain viiksien jatkot löytyvät laatikosta ja ne saa vielä odotella inspiraatiota, näyttää aika haastavilta saada ne kunnolla sopimaan. Osaako joku muuten sanoa kun siinä tarvikepussissa oli popniittejä sekä ruuveja että kummalla ne jatkot pitäisi laittaa kiinni?
tailke Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2010 Alkuperäinen kiinnitys POP-niiteillä. HUOM! Viikset ovat oikealla ja vasemmalla erilaiset eli kokeile sopivuutta.
koirankoppi Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2010 Kyllä toi vanhanmallin (Cooperin) maski sopii Miniin kuin ns. nenä päähän! Viiksien asennuksesta tulikin jo ohjeet. Hiano on peli!! :)
cabrio Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2010 Kyllä toi vanhanmallin (Cooperin) maski sopii Miniin kuin ns. nenä päähän! Jep Jep!!!!! Toivottavasti nämä kaikki hienot "uutuudet" tulevat mobiliaa!!!!!
claymad Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Tulipahan taas vähän harjoiteltua minien harrastamista :) ei menny toi sessio ihan nappiin, mut ainakin oppii uutta eikä ees kone hajonnu ;)
jipeeki Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 No paukkuiko sataset?
claymad Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2010 Meni vähän mönkään toi reissu kun eka kävi aivan liian rikkaalla tyhjäkäynnillä ja sit ku anto monoa niin tippus laihalle. Eikä ollu kuin yks neula millä kokeilla. Eli ahdoilla ei päästy oikeen kokeilemaan... ens kerralla ehkä sitten kun on lasten taudit saatu korjattua.
jipeeki Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2010 Mitäs siellä katsastuksessa tuumattiin, eiks se ollu jo?
claymad Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Katsastus aika oli joo ja menikin, mutta jouduin vielä lykkäämään sitä. Tämä siksi että menee alakierroksilla laihalle eikä viitti pahemmin ajella ennen kuin saa uuden neulan. :( hiukan kiirettä puskee et saa katsastettuu ennen mobiliaa....
cabrio Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2010 Katsastus aika oli joo ja menikin, mutta jouduin vielä lykkäämään sitä. Tämä siksi että menee alakierroksilla laihalle eikä viitti pahemmin ajella ennen kuin saa uuden neulan. :( hiukan kiirettä puskee et saa katsastettuu ennen mobiliaa.... Hah saisin nyt edes omani käymään ennen mobiliaa ja IMM:n ki pitäis lähtee.... >:( :o :o
claymad Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2010 Hiukan päivitystä tähän projektiin, eli ongelmahan tossa oli se että kävi tyhjäkäynnillä ihan liian rikkaalla jatkuvasti suuttimen korkeudesta huolimatta. Eilen löytyi tähän syyt kun avasin kaasarin ja laitoin korjaussarjan kiinni. Eli 1. Neulaventtiili oli väärän lainen, 2.Ryyppy mekanismin yksi O-rengas oli murentunut lähes olemattomiin joten periaatteessa kone kävi kokoajan ryyppy päällä. Nyt kun sai nämä viat korjattua ja vielä uuden neulan kehiin niin käy kyllä aivan eri äänellä kuin ennen ja vastaa kaasuun paremmin. Seuraavaksi olis sitten luvassa kytkimen irroitus... josko sen jälkeen pääsis koittaa katsastukseen.
claymad Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2010 Noniin nyt kun toisen kerran irrotti vauhtipyörän ja tälläkertaa irroitti myös ensiö rattaan niin luutavammin ongelma että vaihteet ei oikeen mene vapaalta päälle taisi selvitä. Eli ohessa pari kuvaa ensiörattaan laakeripinnasta... hiukan oli nalkannu kiinni joten ei ihme että ei oikeen ratas pyörinyt kampuran päällä kun kytkin oli painettuna. Vinkkinä jos haluaa ensiörattaan stefan saa irti kone paikallaan, laakerin ulosvetimellä sen homman saa tehtyä aika näppärästi eikä stefakaan kärsinyt... tosin tulee se varmuuden vuoksi vaihdettua.
Idefix Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2010 Noniin, aika selvältähän tuo tapaus näyttää.. Oliko kampurassa kovinkin pahoja naarmuja? Ja varmaan kannattaa nyt auki ollessa miettiä että mikä tuon kiinni leipomisen aiheutti, oliko öljykanavat auki ?
tailke Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2010 Onhan sulla osa 26 paikalla ??
claymad Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2010 Jeps päittäislaakeri oli kyllä oikein päin paikallaan. Löysin tällaisen dokumentin kyseisestä asiasta: http://www.calverst.com/M-articles/1999 ... 0probs.htm Nyt pitäisi koittaa jos tuollainen floating bush toimisi tossa...
Mini1380 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2010 Nähty liikenteessä tämäkin projekti!
claymad Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2010 Jeps liikenteessä on vihdoin tämä projekti ihan omilla kilvillä. Aikamoinen taistelu oli kyllä katsastuksen kanssa, mutta kolmannella kerralla meni läpi ja papereissa lukee nyt että auto on tehty vastaamaan Mini ERA turboa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään