Jump to content

Taas lisää päivityksiä......

Recommended Posts

• 4 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu

täytyy kyllä sanoa että vaivaa on nähty muutta on se varmaan kyllä sen arvoistakin todella hienolla tyylillä laitettu !!!!! itse tarvis kans talvella aloittaa toi koneen maalaus yms vaihtaa vähän osia ;) mut talvellahan on hyvä aika ku ei ole talvi autoksi noi mini tehty :D

vielä kerran upea on mini!!! ++++++

• 6 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu

Yksinkertainen on kaunista, taas hyvä osoitus siitä miten Ministä saa simppeleillä muutoksilla ja hyvällä maulla todella makeen näköisen .

Kirjoitettu
Yksinkertainen on kaunista, taas hyvä osoitus siitä miten Ministä saa simppeleillä muutoksilla ja hyvällä maulla todella makeen näköisen .

Kiitosta vaan!Oon kyllä samaa mieltä.omasta mielestäni tuossa on kaikki mitä mini tarvitsee...   :)

Kirjoitettu

Ja sehän on se kaikkein tärkein asia siis se että on ITSE tyytyväinen aikaansaanoksistaan!!!

Ja kyllähän sitä kelpaa katsella kuvista ja toivottavasti jossakin yhteydessä luonnossa... ::)

Kirjoitettu
Ja sehän on se kaikkein tärkein asia siis se että on ITSE tyytyväinen aikaansaanoksistaan!!!

Ja kyllähän sitä kelpaa katsella kuvista ja toivottavasti jossakin yhteydessä luonnossa... ::)

Jep,juuri sehän on tärkeintä!!!!!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...