miihcars Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Kotisivuilla osoitteessa www.netikka.net/miihcars
Schumi69 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2008 täytyy kyllä sanoa että vaivaa on nähty muutta on se varmaan kyllä sen arvoistakin todella hienolla tyylillä laitettu !!!!! itse tarvis kans talvella aloittaa toi koneen maalaus yms vaihtaa vähän osia ;) mut talvellahan on hyvä aika ku ei ole talvi autoksi noi mini tehty :D vielä kerran upea on mini!!! ++++++
miihcars Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Jotain päivityksiä piitkästä aikaa!Jopa muutama uusikin kuva ministä osiossa projektikuvia. osoite www.netikka.net/miihcars
koirankoppi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Nätti peli :)!
Mini1380 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Yksinkertainen on kaunista, taas hyvä osoitus siitä miten Ministä saa simppeleillä muutoksilla ja hyvällä maulla todella makeen näköisen .
miihcars Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Yksinkertainen on kaunista, taas hyvä osoitus siitä miten Ministä saa simppeleillä muutoksilla ja hyvällä maulla todella makeen näköisen . Kiitosta vaan!Oon kyllä samaa mieltä.omasta mielestäni tuossa on kaikki mitä mini tarvitsee... :)
cabrio Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2009 Ja sehän on se kaikkein tärkein asia siis se että on ITSE tyytyväinen aikaansaanoksistaan!!! Ja kyllähän sitä kelpaa katsella kuvista ja toivottavasti jossakin yhteydessä luonnossa... ::)
miihcars Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2009 Ja sehän on se kaikkein tärkein asia siis se että on ITSE tyytyväinen aikaansaanoksistaan!!!Ja kyllähän sitä kelpaa katsella kuvista ja toivottavasti jossakin yhteydessä luonnossa... ::) Jep,juuri sehän on tärkeintä!!!!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään