Heppu Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2006 Kolme kertaa ko. lehti on tullut mulle, vaikka mini ollut jo pari vuotta. No ei tossa lehdessä mitää erikoista ollut, parissa minuutissa sen selasi läpi. CD:tä en ole vielä uskaltanut katsoa ...
Guest Nuno Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2006 Minen nyt taas ymmärrä... onko teistä monellekin tullut tuota lehteä? Minulle kun ei ole ainakaan pätkähtänyt moista. Olin täältä aiemmin keväällä asiasta luettuani yhteydessä OjalaSaariGrouppiin, joka vastaa MINI-automerkin kaikesta mainonnasta Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Baltian maissa. Sieltä sain tiedon, että lehden pitäisi tulla ja sainkin sieltä ko. henkilön oman kakkoskappaleen postitse. Heidän piti tarkistaa, että lehden pitäisi tuleman jatkossa... mutta ei vaan pätkähdä. Ei kai tämä ole mitenkään kytköksissä johonkin BMW Financial Services kuvioon tai vastaavaa? No... toki ilman tuota lehteäkin pärjää, mutta voisihan siitä saada jotain uusia virikkeitä. ::) t. JP Kannattaa varmaankin olla yhteyksissä myös BMW Suomeen, niin saavat sinnekin tiedon, että olet onnellinen MINIn omistaja. Tuo MINI International on käsittääkseni juuri maahantuojan järjestämä juttu kaikille MINIn omistajille, joiden tiedot löytyy heiltä. Mulle on tullut juuri tuo Hepun mainitsema kolme numeroa. n.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään