danaterri Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2006 Ootteko jo käyneet katsomassa uudet minit? Mitään hauskaa? Aattelin huomenna raahata itseni metro-autoon kattoon ja kuunteleen myyntipuheen, onpi siellä joku mallistoesittely hässäkkä :D
Heppu Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2006 Kattelin helmikuussa space-blue chekmate miniä laakkosella, niin ... nättihän se on. :) Joitain yksityiskohtia on päivittynyt -04 malliin verrattuna. Omaan miniin ottaisin kyljen ruutukuvion + 17" flame spoket. Itse en henk.kohtaisesti tosta uudesta bonnet stripe-raidoista tykkää. Toi hopeinen katto + vilkun kuoret on varmaan joidenkin värien kanssa hyvä yhdistelmä.
Henna Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2006 Mulle tulee tuollainen Seven Cooper-versiona toukokuun puolivälissä. Ihastuin erityisesti sen sisustuksen "ympyrä"-teemaan; kojelauta ja penkit näyttävät tosi pirteiltä. Minin perussisustus ei oikein istu mun makuun, mutta tuon nähtyäni ei enää tarvinnut jatkaa miettimistä. Henk. koht. noiden pakettien paras juttu on tuo spesiaali-sisustus. Ei se Checkmatekaan hullummalta näyttänyt, Park Lanea en ole onnistunut näkemään luonnossa.
Guest Nuno Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2006 Mulle tulee tuollainen Seven Cooper-versiona toukokuun puolivälissä. Ihastuin erityisesti sen sisustuksen "ympyrä"-teemaan; kojelauta ja penkit näyttävät tosi pirteiltä. Minin perussisustus ei oikein istu mun makuun, mutta tuon nähtyäni ei enää tarvinnut jatkaa miettimistä. Henk. koht. noiden pakettien paras juttu on tuo spesiaali-sisustus. Ei se Checkmatekaan hullummalta näyttänyt, Park Lanea en ole onnistunut näkemään luonnossa. Tervetuloa foorumille! Tuo Seven pitää kyllä nähdä joskus livenäkin, eli tämä on sitten virallinen kutsu seuraavaan miittiin... ;) ...niin joo, onnea uudelle autolle! n. PS. Hannoverissa on kesä, +20 lämmintä ja aurinko paistaa!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään