mason Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2006 Joo ei ne hirveesti maksa, et ei tolla bisneksellä varmaan ihan toimeen tule ^^ Kyl noi mulla sai olla rauhassa niin kauan kun on ollu noi TD:n Monzat alla. Eli 3-4 kuukautta =)
scooper Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2006 Voiko kukaan olla niin köyhä että pitää venttiilinkorkkeja alkaa varasteleen?Se olin minä :-X
LauraElisabet Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Ilkivallasta puheenollen, olin tossa yksi kaunis ilta parvekkeella ja sopivasti huomasin kun muutamia miespuolisia ihmisiä käveli kylmän rauhallisesti miniäni kohti ja siinä rauhassa kävi potkimaan. En oo muutamaan hetkeen niin kovaa karjassu niin montaa kirosanaa ku sillä hetkellä niille miehille. Tajus lähtee kuitenki ku epätoivosesti niitä poliisilla uhkailin. En jätä enään kyllä autoa tienvarteen jos ei ole pakko.
Wile Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Kävivät potkimaan Miniä? :o Mitä helvettiä? :o Edes mun suht vilkas mielikuvitus ei riitä pohtimaan, mitä tuollaisten apinoiden päässä liikkuu. btw. Miksi scooper on 'ex-jäsen'?
Mini 1293cc Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Ei tuollaisen roskasakin päässä mitään liiku! Ihmettelen myös miksi bussipysäkkien roskakorit potkitaan alas ja ikkunat rikotaan ?!! Eikö näillä ole muuta tekemistä kun rikkoa paikkoja ?!! Ja sitten multa vietiin "kromiset" venttiilihatut. >:(
LauraElisabet Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2006 No eiks paikat, säännöt ja toisten autot oo tehty muka rikottaviks ;) noeivaan. vituttaa tollanen toiminta, autoi ei voi jättää yleisille paikoille ku ne paskotaan ja koiria ei voi jättää enään kaupan pihalle ku ne pöllitään. hyvään suuntaan ollaan siis menos !
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään