jipeeki Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Eipä tarvii enää, tein ite ja säästin :) 1275:n kanteen sopiva ylempi kiinnitysrauta syylärille tarvis löytää. Vaihdossa saa vaikka tonniseen sopivan just pulverimaalatun yksilön :) Ehkä jopa eurojakin tarvittaessa. puh: ----- pöh: -----
Purtsi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Väännä se vaan suorasta pellistä, onnistuu sulta kuitenkin käden käänteessä ;)
jipeeki Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2009 Mä arvasin et tätä ehdotellaan :) Ei jaksais, laiskottaa..
claymad Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2009 Väänsitkö Jipeeki itse ton raudan vai löysitkö jostain? Mulla olis nimittäin tarve samanlaiselle...
jipeeki Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2009 Kesän eka Mini-inspiraatio iski tänään, kun kuulin et maalari on saanut ovet ja luukut valmiiksi ja valmistin justiin tunti sitten siitä tonnisen raudasta sopivan. Yks reikä lisää, rälläkällä kamaa suht reilusti veks ja vähän vääntelyä lekalla ruuvipenkissä. Hyvä tuli :) Alumiinilevystä olisin tehnyt, jos ei olis tosta vanhasta pystyny tekemään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään