Jump to content

Cooper R53

Markku

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kenelläkään kokemusta asiasta. Huomasin jokin aika sitten että remmi on siirtynyt ahtimen pyörällä pari uraa sivuun. Vaihdoin hinnan sekä kiristimen muuta uusi hihna hajosi melkein välittömästi. Mietin että onko ahtimen rulla eri linjassa? Voiko sitä säätää ja millä sen saa liikkumaan? En viitsisi alkaa purkamaan ahdinta irti autosta

Kirjoitettu

Jos on vakiorulla itse Remmissä niin ainoa vaihtoehto on että alapyörä on hajonnut. Se on vulkanoitu kiinni se itse pinta ja näistä usein se irtoaa ajan kanssa. Tai jos vaihdettu pienempi rulla remmiin niin se on liukunut ulospäin. Tutki ensin se remmin pyörä onko vakio. Käytännössä se rulla melkein vasten runkoa siinä. Jos näin niin alapyörässä vika. Matkalla on laturia jne niin nekin pakottaa rullaa mutta nehän näet itse myös helposti jos joku ei linjassa.

Kirjoitettu

Joo alapyörä näistä hajoaa monesti. Linjaan vaikuttaa tosiaan matkassa esim kiristin joka myöskin rikkoutuu mutta en ole nähnyt mistä olisi mennyt linjaus vaan usein hajoaa ihan kappaleiksi ja hihna sinne väliin ja matka katkeaa samantien.

Kirjoitettu

Pultin vaihto sitten. Eli se irtoaa taas sieltä kohta. Tilaa kampuran pultti ja vaihda se. Oikeat lukitteet väliin sitten.

Edit: on siis kertakäyttöinen venyvä pultti. Vanhaa ei saa käyttää.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...