Jump to content

Akun vaihtoa r55

Recommended Posts

Kirjoitettu

-11 cooper s... Pääsi akku täysin tyhjäksi. Varmaan kun on alkuperäinen -11 vuoden leimalla.. nyt kun ladattu auto valittaa että pysäytä auto varovaisesti ja vie mini huoltoon😁 joku valojen moduuli meni tilttiin vissiin?

Ajovalot palaa kokoajan. Kytkimestä ei tapahdu mitään.

Pitää kai "ohjelmoida" jotenkin kun käyn hakeen uuden akun tuohon? Vai eikö?

Kirjoitettu

Kannattaa vaihtaa se akku. Ja akkuliike ohjelmoi kyllä samaan vaihtohintaan. 

Huonon akun kanssa voi olla mitä ihmellisimpiä vikoja vaikka ladattu täyteen.  Mulla oli sisäpuhallin mykkänä talvisäilytyksen jälkeen mutta kahden ajokerran jälkeen alkoi taas toimimaan. Oli jo toinen kerta tällä kerran tyhjäksi päässeellä akulla.

Jos itse vaihdat akun niin saa ohjelmoitu esim tällä ;

https://www.biltema.fi/autoilu---mp/korjaamovarusteet/testauslaitteet/vikakoodinlukijat/diagnosointityokalu-bmw-2000043072

Suosittelen hankkimaan jos enempi harrastaa Minejä 😉

Kirjoitettu

Sanoisin samaa kuin tommik.

Akku ensin vaihtoon ilman muita mietteitä edes. Näissä tulee huonohkolla akulla jo vaikka mitä ihmeellisyyksiä ja esimerkiksi vaimon F54 korisesta sai tulosteen joka 4kpl A4 yhteensä vaikka akku vain kertaalleen zippasi.

Koodit kuitenkin oli siellä puolivuotta sisällä ja ilmastointi oli edelleen pimeänä noiden koodien johdosta.

Kirjoitettu
On 30/01/2025 at 20:26, Tommik said:

Kannattaa vaihtaa se akku. Ja akkuliike ohjelmoi kyllä samaan vaihtohintaan. 

Huonon akun kanssa voi olla mitä ihmellisimpiä vikoja vaikka ladattu täyteen.  Mulla oli sisäpuhallin mykkänä talvisäilytyksen jälkeen mutta kahden ajokerran jälkeen alkoi taas toimimaan. Oli jo toinen kerta tällä kerran tyhjäksi päässeellä akulla.

Jos itse vaihdat akun niin saa ohjelmoitu esim tällä ;

https://www.biltema.fi/autoilu---mp/korjaamovarusteet/testauslaitteet/vikakoodinlukijat/diagnosointityokalu-bmw-2000043072

Suosittelen hankkimaan jos enempi harrastaa Minejä 😉

Jep. Vaihdoin jo uuden vastaavan akun. Mutta valot yhä vikatilassa. 200€ frm moduulin resetointi carcapilla. Ja tilasinkin obd scannerin millä käy akun vaihtaminen uuteen. Liike lupasi myös koodata jos tarvis.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...