Oswald Kirjoitettu 25. Tammikuuta Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta Oletteko onnistuneet Cooper s r53 moottorin jakoketjua ilman erikoistyökaluja. Tai olisko kellä Itä-Suomessa hyllyssä kyseisiä työkaluja?
Igor Kirjoitettu 5. Helmikuuta Raportoi Kirjoitettu 5. Helmikuuta Eiköhän se vähintään ulosvetäjän vaadi sille kampuran rattaalle. Tai saa sen varmaan varovasti dremelöimälläkin irti. Ja nokka-akselin rattaan irroituksessa/kiinnityksessä se lukitustyökalu on aika kätevä... Edit: Taisitkin jo saada näihin vastaukset muualta, päätellen tuosta mitä kirjoittelit remmiahtimen öljynvaihto -ketjuun.
Oswald Kirjoitettu 5. Helmikuuta Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Helmikuuta 19 minuuttia sitten, Igor kirjoitti: Eiköhän se vähintään ulosvetäjän vaadi sille kampuran rattaalle. Tai saa sen varmaan varovasti dremelöimälläkin irti. Ja nokka-akselin rattaan irroituksessa/kiinnityksessä se lukitustyökalu on aika kätevä... Edit: Taisitkin jo saada näihin vastaukset muualta, päätellen tuosta mitä kirjoittelit remmiahtimen öljynvaihto -ketjuun. Joo, tein työkalun nokkarattan kiinnipitämiseen ja moottorin kannattamiseen lattaraudan pätkä. Vielä puuttuu moniurahihnan kiristin ja ahtimen uudet öljyt, muuten pääsis kasaamaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään