Kimi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta Moi, Tässä taas yksi pilattu. Huonoin asia mitä kannelle voi tehdä on kanavan suurentaminen imulaipan kohdalta. Jengi pyöristää sen ohjausrenkaan pykälän pois. Ton laajentamisen seurauksena on että siihen tulee pallo,joka hidastaa virtauksia. Lisäksi toi kohta virtaa koskemattomana 145cfm,kun tarve on 130. Tota kanavaa ei pidä suurentaa imusarjan mukaan vaan se imusarja pitää pienentää 32mm kokoon. Vasta kun venttiilit vaihtuu 37mm ja tankojen väli vedetään ihan maksimiin ja oikeesti haetaan 130hp tehoja koneesta ilman turboa,niin tota pitää koskea. Jos joku halua todisteita niin mulla on virtauspenkki ja tervetuloa. Oon yli 30 minin kantta tehnyt ja yli 50 mitannut.1300 kannesta 35.7 venoilla saa koskematta ulos 85hp rpm 8000. Eli siviilipeliin ei tarvii kantta koskea koskaan!
tailke Kirjoitettu 23. Kesäkuuta Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta Mitäs Kimi tästä sanoo? Kansi muokattu 12G1805 kannesta ainakin ennen 18.1.1972 jolloin ostin vuoden 1968 Cooper S auton. Imuaukon halkaisia 32mm, huhun mukaan kansi on A Kytölän käsialaa. -tapsa-
Kimi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta Moi, Viimosen päälle tehty, siinä on rengas paikallaan. Kaveri selkeästi tiennyt mitä tohon kohtaan tehdään. / kimi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään