Silli Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Noniin, Ajattelin vaan sanoa morjens kaikille vanhoille tutuille. Ja uusille kanssa. Pikkasen aikaa meni ennenkuin tänne löysin. Enpä satuile enempää vaan menen lukemaan vanhoja viestejä. .silli
Guest Nuno Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Teretulemas! Siis vieläkin ässällä kurvailet? Yritetäänpäs jossain vaiheessa taas tavata ihan livenä, jookoskookos? n.
Silli Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Teretulemas! Siis vieläkin ässällä kurvailet? Yritetäänpäs jossain vaiheessa taas tavata ihan livenä, jookoskookos? n. Juu samalla vessalla. Tulithan sä tuossa vähänaikaa sitten työpaikkas lähellä vastaankin, moikkasit ja kaik'! Mutta joo tavataan ihmeesä. Mulla on ollut vähän kiireitä, koulut, duunit ja keskeneränen talo on pistänyt aikalailla vapaa-ajat vähiin. Nyt alkaa olemaan jo paremmin aikaa. Muttjoo, kiva että omorffille löyty korvaaja... Yours, Silli
Guest Nuno Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Juu samalla vessalla. Tulithan sä tuossa vähänaikaa sitten työpaikkas lähellä vastaankin, moikkasit ja kaik'! Kevään pyöräilykausi on sitten korkattu. Nyt en kyllä muista... En ainakaan viimeisen kuukauden ajalta pysty kaivamaan muistilokeroista kyseistä tapahtumaa, mutta se ei taas sitten todista mitään. Täällä nurkilla tosin kyllä pyörii toinenkin täysmusta Cooper, joten jos olet ensin itse moikannut, ja kaveri on sitten morottanut takaisin? Ehkä. Tai jotain. Nyt vääntämään safkaa. n.
Heppu Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2006 Morjens vaan :) Mukava huomata, että tänne eksyy vanhoja tuttuja. Tämä mini2-foorumi syntyi puoli vahingossa ... aluksi oli yks mini-osio ja viikon päästä koko foorumi pelkkää miniä. Myös adminin homma tuli mulle pienen "painostuksen" jälkeen ...
Silli Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Kevään pyöräilykausi on sitten korkattu. Nyt en kyllä muista... En ainakaan viimeisen kuukauden ajalta pysty kaivamaan muistilokeroista kyseistä tapahtumaa, mutta se ei taas sitten todista mitään. Täällä nurkilla tosin kyllä pyörii toinenkin täysmusta Cooper, joten jos olet ensin itse moikannut, ja kaveri on sitten morottanut takaisin? Ehkä. Tai jotain. Nyt vääntämään safkaa. n. Musta mini jossa kuskina istui nunon näköinen mies. Tuli roihupellon teollisuusalueella vastaan. Siinä S&N:än ja Metson välissä. Ja sä moikkasit eka :) .silli
Guest Nuno Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Musta mini jossa kuskina istui nunon näköinen mies. Tuli roihupellon teollisuusalueella vastaan. Siinä S&N:än ja Metson välissä. Ja sä moikkasit eka :) .silli Okei. Tämä sitten selvä. ;D Oon vaan ollu ihan pihalla tai jotain... n.
Silli Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Okei. Tämä sitten selvä. ;D Oon vaan ollu ihan pihalla tai jotain... n. Voi se olla että siitä on yli kuukausi aikaa... en tarkkaan muista..
scooper Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2006 Silli kele... missääs oot kujeillut... nyt vasta foorumilla :-/ :)
Silli Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2006 Silli kele... missääs oot kujeillut... nyt vasta foorumilla :-/ :) No kele, emmää tienny mitään tästä. Omorffi hävis ja silli jäi pois kelkasta. No, töitä ja keskeneräinen kämppä vie kyllä hyvin vapaa-ajan. Nyt oon kuiteski takaisin raiteilla. Ainiin, ja sipoossa asustelen nykyään... .silli
scooper Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2006 Ainiin, ja sipoossa asustelen nykyään... .silli Niin, täällä päin olikin jo yksi IndiBlueWhite-kombo eli ihan liikaa samaan kaupunginosaan ;)
Guest Nuno Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 No nyt en ollu niin pihalla (vaikka pihalla seisoinkin), etten voinut olla huomamatta Silliä tänään aamulla. Huomasikohan itse, kun huidoin oikein isosti? ;) n.
Silli Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2006 No nyt en ollu niin pihalla (vaikka pihalla seisoinkin), etten voinut olla huomamatta Silliä tänään aamulla. Huomasikohan itse, kun huidoin oikein isosti? ;) n. Jaa.. no ei se ny sit huomannu, se silli... Eli pihalla olin. .silli
Guest Nuno Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2006 Tänään oltiin molemmat hereillä ja moikattiin oikein mennen tullen eli kahteen kertaan! ;D ;D n.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään