OTV Kirjoitettu 10. Helmikuuta Raportoi Kirjoitettu 10. Helmikuuta Illalla liikkeellelähtiessä ei mittaristossa ollutkaan D asentoa, vaan siellä oli EP kokoajan vaihteesta riippumatta. Auto toimi (vaihtoi) aivan normaalisti. Kyseessä r53 05 automaattilaatikolla. Mitä tämä tarkoittaa? Mitä temppuja vaatii palatakseen takaisin P R N D näyttöön?
karvalakki Kirjoitettu 12. Helmikuuta Raportoi Kirjoitettu 12. Helmikuuta Ilmeisesti joku anturi vaihteistossa pätkii tai antaa huolestuttavaa informatiota ja vaihteisto laittaa päälle Emergency Programin (EP) varmuuden vuoksi. Kannattaisi lukea vikakoodit jollain Miniä ymmärtävällä koodinlukulaitteella (markettien OBD lukijat eivät auta), niin viasta saisi enemmän irti. ISTA/D osaisi antaa korjausohjeetkin. Joku paikallinen harrastaja, jolla on INPA tai ISTA/D varmaan auttaisi mielellään. Netistä googlaamalla löytää kyllä ohjeita, joilla vikamoodin voi yrittää resetoida, mutta ei se onnistu, jos siellä on jatkuvasti päällä oleva vika.
OTV Kirjoitettu 12. Helmikuuta Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Helmikuuta Huomenna 13.2. menee paikalliselle minihuollolle koodien lukuun. Jännästi vika tuli. Käynnistys - mittarissa P. Vaihde D asentoon - mittariin EP. Huomenna ollaan viisaampia ( toivottavasti ei kuitenkaan köyhempiä) karvalakki 1
OTV Kirjoitettu 13. Helmikuuta Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Helmikuuta 002C10 EGS: Steptronics switch: no funktion 63114 Tällainen vikakoodi. EP edelleen näytössä. Kauppareissulta lähtiessä EP vaihtui D:ksi vaihdekepin siirolla. Tämän jälkeen näytössä normaalisti P R N D. Tämä auto taitaa olla naaras puolinen yksilö, kun siitä ei ota selvää vanha Erkkikään mitä se tahtoo. karvalakki 1
karvalakki Kirjoitettu 15. Helmikuuta Raportoi Kirjoitettu 15. Helmikuuta 13.2.2024 klo 18.11, OTV kirjoitti: 002C10 EGS: Steptronics switch: no funktion 63114 Tällainen vikakoodi. EP edelleen näytössä. Kauppareissulta lähtiessä EP vaihtui D:ksi vaihdekepin siirolla. Tämän jälkeen näytössä normaalisti P R N D. Tämä auto taitaa olla naaras puolinen yksilö, kun siitä ei ota selvää vanha Erkkikään mitä se tahtoo. Se steptronic switch taitaa juurikin olla se katkaisijamoduli, joka mittaa sitä kepin siirtoa sporttimoodiin. Siellä on varmaan nyt joku huono kontakti, ja kun vemputit sitä keppiä sivuttain niin se saisikin kontaktin ja alkoi toimimaan. OTV 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään