Arsk Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2023 Mikähän nyt on vialla... mini 1000, kunnostettu kansi, lohko hiottu suoraksi, tiiviste tietysti uusi, kiristetty 58nm. Kun nyt pistin käyntiin, puhalsi koko leveydeltä nestettä kannen välistä eteenpäin, tais vuotaa myös pakosarjan suuntaan. Eikö tuo 58nm riitä, vai mikä sen pitäis olla? Momenttiavain kyllä piti kutinsa pienemmillä voimilla, mutta tuollasta 50-60nm en ole mittaillut. (Väitän että kiristystekniikassa ei ole ongelmia ja väliin ei ole jäänyt mitään sinne kuulumattomia osia) Kunnostetun kannen suoruutta en kyllä tarkastanut kun en sitä epäillyt, voihan se silti olla. Onko ehdotuksia vuodon syystä? Tarviiko esim kannantiiviste, jossa molemmat pinnat on metallia, jotenkin paljon kovemman kiristyksen, tms.?
koirankoppi Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 OIkea kannen kirist. momentti on 69 Nm Ite olen aina pistänyt reiluun 70:n Kannen suoruuskin olis ilman muuta kannattanut tarkistaa KuumaElmo 1
4minis Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 Minulla oli myös ongelma. Vettä tihkui 3-4 pyttyjen välistä etupuolelle. Kantta ja kuparitiivistettä tutkittiin Kuopion venttiilipajalla ja näytti,että reikien ympärillä olevat vahvikerenkaat olivat jotenkin liian kovat kun kansi jäi ikäänkuin niiden varaan. Vaihdoin "pahvitiivisteen" ja ongelma loppui.
Arsk Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2023 Joo, vedän 70iin ja katon mitä tapahtuu. Jos ei auta niin sit ei auta ku irti ja tarkastus. Pituus suunnassa vaikutti kyllä suoralta kun niin tasaseen kostu sauma. Kiitos vinkeistä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään