Ministi kivaa Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2023 Hei Siis Cooper S (N14) alkoi ylikuumentumaan kaupunki ajossa, ei siis kovalla rasituksella. Hyvin pian seurasi myös öljyn varoitusvalo (Öljymäärä oikea, eli ilmeisesti myös öljy lämpeni sillä ymmärtääkseni varoitus valo voi indikoida myös liian lämmintä öljyä) Autolla on 197tkm mittarissa, vesipumppu vaihdettu 40tkm sitten, termostaatti hiljattain, (Myös ketju vaihdettu, mutta sillä tuskin tässä merkitystä) Imukanavia tietääkseni ei ole putsattu. Lämmöt pysyy aivan hyvin kovissakin nopeuksissa, mutta hiljaa ajettaessa ei, paikalla ollessa lämpö nousi jo 112 astetta jolloin sammutin auton kun tuuletin käynnistyi. Ja jäähdytysneste vähenee kyllä, eli katoaa jonnekkin. Savua tuprahti pakokaasujen seassa tänään ensimmäistä kertaa kun polkaisi tyhjäkäynnillä kaasua, mutta ei sen jälkeen. (Tätä siis ei ollut ennen) Diagnooseja ja ajatuksia otetaan vastaan.
Mini1380 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2023 Toimiiko molemmat flektin nopeudet? Ainakin edellisessä sukupolvessa tippui pienempi nopeus vastuksen hajoamisen takia pois mikä aiheutti vastaavaa. Oletko mitannut esim.pintaläpömittarilla että lämmöt on oikeasti korkeat?
Ministi kivaa Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2023 Ainakin jompikumpi toimii. Ja tulee päälle aboyt 110 asteessa. Lämmöt nousee kyllä, koska kone keittää ja nesteet pihalle paisuntasäiliön korkista. Auto on pajalla. Tänään työnalle. Ehkäpä diagnoosi valmistuu ja päivitän tänne.
Ministi kivaa Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2023 Tänään pois marmoritiskiltä....vieläkään ei täyttä varmuutta mikä ylikuumenemisen aiheuttaa. Mutta vahvasti kannen tiivisteeseen viittaa. Marmoritiskiltä hinta arvio oli aika huikea. Auto menee 29. päivä toiselle pajalle. tarkoitus myös tehdä venttiilin kumit ja termostaatti samalla kertaa (Ketju tarkastetaan toki, mutta koskapa tehty aika hiljattain, samaten vesipumppu, ne jää nyt pois vaihdettavista, jollei jotain vikaa toki löydy))
Ministi kivaa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2023 Edit: Vaihdettu kannentiiviste, oikaistu kansi, putsattu imukanavat, uusittu venttiilien tiivisteet, vaihdettu termari. Uusittu öljypumppu ja öljynpaineen tunnistin ja lopuksi vaihdettu öljyt =toimii
Esko Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2023 Termarin uusimisen yhteydessä kannattaisi uusia aina myös tuo muovinen yhdysputki vesipumpulta termarille. Omasta oli se vesipumpun pää putkesta murtunut ja falskasi mehut pihalle. Tyyppivika
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään