4minis Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2023 Kyseessä on 998 cooperin jarrusatulat. Uudet männät ja tiivistekumit. Varsinaisen tiivisteen ura puhdistettu ja männät ja kumit voideltu. Pölysuojakumi ja metallirengas laitettu vasta kun mäntä on työnnetty satulaan. Mäntä menee käsin painamalla. Seuraavana päivänä mäntä ei liiku yhtään ulos, kuin olis hitsattu. Esim. letkun reijästä pitää lyödä tosi lujaa. Mitä tapahtuu ja miksi??? Kertokaa tietäjät tai ainakin arvailkaa! T. Juha P
4minis Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2023 Ei ole tullut kommentteja. Sanoin tuossa edellä, että tiivisteet on uudet. Käyttämättömät ne ovat mutta olleet kyllä varastossa jo aikoja. Jotenkin ne eivät ehkä ole sellaiset kuin minusta pitäisi olla. Ne on jotenkin "tahmeat". Silti tuntuu uskomattomalta, että ne tarttuvat niin tiukkaan. Viimeinenkin "testikappale" lähti ruuvipenkissä letkun reijästä pultilla puristamalla ihan kunnon voimalla. Uudet tiivisteet lienee tilattava.
FD100L Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Koetitko pumpata painetta?
4minis Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2023 Ei kuule pumppaus riitä. Niin on tiukassa.
FD100L Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2023 18 tuntia sitten, 4minis kirjoitti: Ei kuule pumppaus riitä. Niin on tiukassa. Niin mutta mä kysyinkin, että koetitko pumpata painetta? Pitäähän se mäntä sietä kuitenkin ulos saada, joskus vanhatkin on tosi jumissa. Esim. hydron pumppu!
4minis Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2023 Joo kyllä pumpattiin mutta ei hellittänyt. Satuloissa oli uudet männät vanhoilla tiivisteillä joista yksi vuoti. Ne lähtivät liottelemalla ja paineilmalla ulos. Kasattuna uusilla vain yksi puolikas antautui paineilmalla. Kaksi ruuvipenkissä painamalla letkun reijästä pultilla. Yhtä en itse saanut ulos ja vein sen pajalle missä saivat sen ilmeisesti kovemmalla paineella pois.
Jamppa Maijala Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2023 Itse olen tehnyt adapterin jarruliittimeen jotta voin hydrauliikka prässillä painaa painetta. Tähän asti kaikki lähtenyt iisisti ilman vaaraa-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään