nilsimk Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2023 Hei, mitä mieltä olette kannattaako tällaista vetoakselia vielä kasata takaisin vai olisiko järkevämpi hommata uusi? Sisemmän CV nivelen alle oli siis päässyt vesi jossain vaiheessa ja siellä oli ruoste vettä välissä, kun sen naputtelin auki. CV:n ja akselin välisessä liitoksessa oli myös pieni välys ja mielestäni nuo urat ovat tehneet jossakin vaiheessa pienen muodonmuutoksen.
Kimi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2023 moi Toi on uuden veronen. me ajetaan huonommilla kilpaa pesua ja teräsharja ja takas kiinni. /kimi
nilsimk Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2023 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2023 Entäs itse CV nivelten suhteen? Mikä on turhan kulunut? Sisempi on sellainen että ne kuulat ei pysy sen kehikon sisällä vaan tippuivat lattialle heti kun otti kumin pois ja veti nivelen irti vaihteiston pään potista. Välys on useampi milli ja isompi kuin toisessa. Ulompi pää on sellainen että pyörivässä liikkeessä tuntuu vähän kiinni ottavia kohtia (mukanahan se toki pyörii ajossa sitten) ja jonkinmoinen välys siinä on edestakaisin liikkeessä.
Kimi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2023 Raportoi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2023 Moi, Nivelkuulien pitää pysyä kehien sisällä. Ruuvarilla lähtee kevyesti irti. Jos putoaa itsekseen, niin kannattaa vaihtaa, mut ei ole pakko. Kyl se toimii, mutta tulee pientä tehohävikkiä ja ulkonivelet voivat naksua kun kääntää ratin linkkuun. Vetarin ulkonivelen vaihtoperuste on boorit ja navan kierteet,
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään