Jump to content

Oswald

Jäsenet
  • Viestit

    15
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    1

Oswald last won the day on 27. Tammikuuta

Oswald had the most liked content!

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

Oswald's Achievements

  1. Ei ollu kallis kun 110€ autodoc. Saattaahan tuo ripapääty olla heikko kohta kun hihna vääntää. Lämpötilan vaihtelukin voi heikentää tuota seosmetallia.
  2. Joo, kiristimen iskarit oli sökö ja tilasin kokonaan uuden. Mikähän noita kuoria rasittaa?
  3. Joo, tein työkalun nokkarattan kiinnipitämiseen ja moottorin kannattamiseen lattaraudan pätkä. Vielä puuttuu moniurahihnan kiristin ja ahtimen uudet öljyt, muuten pääsis kasaamaan.
  4. Täälläkin on vaihto menossa odotan öljyjä ja tiivisteitä. Purku vie pari kolme tuntia kun on jämähtäneitä ruuveja siellä täällä. Vaihdan samalla myös laturin, hihnan kiristimen ja jakoketjun rattaineen, tosin entinen on ihan ok kunnossa. Ketjun vaihto on myös työläs, kun venakopan ja coolerin telineen pultteja ei tahdo saada auki ruosteen ja hapettuman takia auki. Tein itse työkalut ajoituksen /ylärattaan kiinnipitämiseen, moottorin kannatukseen ja alahihnapyörän irrotukseen ulos vedin. Netti auttaa hienosti kun katselee videoita.
  5. Oletteko onnistuneet Cooper s r53 moottorin jakoketjua ilman erikoistyökaluja. Tai olisko kellä Itä-Suomessa hyllyssä kyseisiä työkaluja?
  6. Sehän selvisi, ei vaikuttanut nesteet vaan lienee jäykempi asetelma laitettu.
  7. Meinasin vaihtaa nesteet, mutta ei näkyny säiliötä ainakaan päältä päin konehuonetta?
  8. Hyvä ajatus, pitääpä tänään vaihtaa neste.
  9. Luvin jostakin että näihin ois saatavilla isompia hihnapyörä laturiin. Se olisi parempi pitkin hihnaan nähden. Tais olla 5% isompi.
  10. Tämä on ihan vasta hankittu ollut samanlainen koko ajan. Jos olisi vaihdettu jäykempi asetelma, niin onkohan näihin saatavissa tehokkaampaa työsylinteriä alapäähän. Naisiin ilmeinen on kuski niin onnistuisi vaihtaminen kevyemmin.
  11. Niin kytkin poljin oudon jäykkä muihin ajamiini autoihin verrattuna. Onkohan mitä tehtävissä?
  12. Täälläkin koppa halki ja roottori tosi tiukka pyörimään. Onkohan näissä joku juttu mikä kampeaa rungot halki. Samalla loppu tehostimen toimintakin kun laturi ei ladannut.
  13. Taisi löytyä vika, laturi on joskus saanu iskun ja runko halkeillut. Niinpä akseli on turhan jäykkä pyörimään, joten on saattanut lipsua hihnassa. Tämä selittää varmaan myös ettei tehostin pelannut! No uusi laturi on tulossa autodoc 108€. Kiitoksia vinkeistä
  14. Tässä vaihdettiin hihna juuri seisonnan aikana ja kyllä se laturia pyöritti kun kokeiltiin ajella, mutta lataus ei vaan toimi ja valo palaa. Voiko mangnetointi esim hävitä jotenkin laturista
  15. Joo, mistä voisi johtua ohjaustehostimen toimimattomuus. Se ilmeni pitkän seisokin jälkeen ja laturi on myös mykistynyt seisokissa ja uusi on tilattu. Voiko tehostin tunnistaa latauksen merkkivalon ja lopettaa akun kulutuksen, että ajo muuten voisi jatkua?
×
×
  • Luo uusi...