Moikka! Mä olen uusi täällä.Tuli tossa joulu-18 hommatua R56SJCW2010 reilut 160thkm ajettu,vähän niin kuin synttärilahjaks itselle.Joulukuussa meni heti vasen xenon vaihtoon.Tammikuussa hyyty(oli ne kovat pakkaset myös täällä etelässä) tohon omaan parkkiruutuun.Piti tilata hinuri ja auto taas pajalle uusi akku+tulpat ,entinen akku oli kuulemma jo 5v vanha.No samalla kyselin tosta kun toi kasomittari näyttää miten sattuu?Tuli siihen tulokseen,että tankin tasosäädin(oikea puoli) ois kaput.Tasosäädin laitettiin sit helmikuussa noihin meni 897e(töineen)Toimi jonkin aikaa toi menoveden seurailu... joopa joo.Annoin asian toistaiseksi olla.On ollut myös kylmäkäynnistäessä rallatusta ja olen täältä ja muista foorumeista lukenut "vaivasta" ja miettinyt että pajalle ko sitä taas mennään.Kunnes koitti 30.6 ajoin Hesasta tuusulan motaria kotiin(Kerava)päin.Ruotsinkylän kohdalla auto "nytkähti" hieman ja samalla konepellin alta kuului hento"puff" siis vauhtia oli se100km...,ei mitään sähkön makua tullut suuhun eikä nenään.Valutin auton tien sivuun ja hätävilkut päälle.Yritin startata pari kertaa pyöritti kyllä mutta ei lyönyt tulille.Hinuri paikalle onneksi tuli reilussa 1/2 tunnissa oli meinaan sunnuntai noin klo16.00 kun tää tapahtui.Auto hinattiin samaan pajaa missä noi aijemmat "viat" on värkätty.Auton nykkelit+hinausauton käyntikortti mun puhnro ja jakoketju kysymysmerkillä(siis kirjoitin taakse) tai se kiristin koska se rallatus velloi mun päässä,postiluukusta sisään.Heti ma soitin sinne ja kerroin miten kävi ja miksi auto on siinä parkissa.Ti sieltä soitti jotta polttoaine pumppu ois kaput,menee loppuviikkoon,no ok.Pe soitin sinne josko ois valmis...mitä vielä korkeapainepumppu kaput,menee seuraavan viikon loppuun,no ok mut ois voinut vähän infoo muakin.(Pumput muuten menossa takuuseen)To11.7 "mekaanikko" soitti että mikä tässä sun MINISSÄ on?Täh.Mitä helvettiä .Eikö ne oo siellä vaihtaneet niitä pumppuja jo niin kuin 9(yhdeksän)päivää.Heitti semmoista että ei nosta painetta,heitti jotakin lukemia ei sano mulle mitään?Ja että akku on loppu,johon minä että se on siellä 5kk sitten laitettu.Sanoi sille että kattoo ketjun+kiristimen ,lupas katsoa ja soittaa tai joku soittaa.Ei kuulunut soittoo .Soitin itse sille koska klo lähenteli 16.00.Ketju ja kiristin kuulemma ihan ok?Voiko olla?Onhan "ammattimies" sen todennut.Pe sitten mulla rupes lämmöt nousee muustakin kuin tästä helteisestä heinäkuusta.Sain kyydin pajalle broidilta kun tota matkaa on noin 4km.Juttelin siinä tiskillä auton tilanteesta vastaavan kans että milloin auto ois valmis.Meni muka hakemaan "mekaanikkoa" oli siellä noi 10min mut rasvanäppi ei itte tullut vaan vastaava,oisin siis kysellyt asiasta mekaanikon kans!Nyt tuli sit semmoista tietoo että pumppu vuotaa!?Täh hihnat roikkuu!?Täh ketju ja kiristin ei ois ok!?Täh jä tää tapahtui noin klo14.00.Outoa toimintaa lämmöt rupes nousee mulla tappiin ,lähdin vetää mestasta suurin piirten ovet paukkuen.Klo16.45 soi puhelin ,auto ois valmis paitsi öljynvaihto+suodatin ja nyt oikea xenon menee maanataille 15.7,sanoin että ok tuun hakee sit maantaina.Tuli maanatai ,pääsin töistä klo 14.00 duunista on noi 10min kävelymatka pajalle.Auto hallissa pelti pystyssä ,menin kyselemään taas kerran.Tässä vielä pientä hienosäätöä ja sit tekevät pitkän koeajon ei mikään 5min...Sanoi ok mulla on tässä 4 kilsaa himaan että oottelen tässä oli ihan hyvä ilmakin.No kello läheni 16.00 vastaava tulee sanoo minissä "mystinen sähkövika"Mitä v####a mulle ei oo puhuttu mitään sähköongelmista tän 2 viikon aikana!Eli ei toimi ovet ,vilkut ,valot,ikkunat mitähän muuta siinä oli...Mistä toi sähkövika voi johtua?Tilanne on nyt sellainen ,että niiden laitteet ei riitä lukemaan MININ aivoja.Joten siirto hertsikan laakkoselle kunhan siellä "sähkömies"palaa kesälomilta eli se tais olla 1.8 tai 2.8. Juu että näin.Sori jos on sekava selostus,mutta niin on ollut tää koko kuukausi.Hyvää loppukesää kaikille.