Mainitsivat muuten HMC:llä että koeajolla esiintyi parilla ekalla täyskaasuvedolla nakutusta mikä poistui kolmannella kerralla, ilmeisesti auton "kartta pääsee kartalle", ainakin osittain. Ilmeisesti käy ohuella, eli seuraava päivityskohde olisi 550cc suuttimet ja ohjelmiston päivitys. Ajoin autolla pikku 600km road tripin ja en saanut kyllä konetta "rätisemään", mutta koneen tuhoutuminen ei kyllä nappaa ollenkaan, eli kannattaisiko noita alkaa miettimään, onko kellään kokemusta asiasta?
https://www.1320.co.uk/bosch-550cc-injectors-cooper-s-replacement-injectors-0-280-158-117
https://www.ebay.com/itm/4-Genuine-Bosch-EV14-52lb-550cc-fuel-injectors-R52-R53-03-07-Mini-Cooper-S-1-6L/292104495991?epid=169292246&hash=item4402c8e377:g:TbYAAOSwvg9XZNk2
Eka linkki samaan puotiin mistä hankin ahtimen pyörän ja toka random ebay, kun itsellä ei tuo edellinen kytknpaketin hankinta mennyt ihan tuubiin, onko näissä merkittävää eroa?, kun hinta on noin tuplat?
Sekin mietityttää että pitäisikö putkisto uusia ennen ohjelmiston päivitystä? Sitäkään ei viitsisi montaa kertaa tehdä..