Mysteeri jatkuu, nyt oikeankin puolen korkeussäätö toimii, umpion sisäkalut liikkuu, MUTTA ei niin kuin pitäisi.
Kun kytkee liittimen VAIN oikean puoleiseen umpioon kaikki toimii kuten pitääkin, virrat ja valot päälle korkeussäätö käy ylä/ala asentojen välillä.
Kun kytkee molemmat umpiot kiinni sähköihin, virrat ja valot päälle korkeussäätö käy ylä/ala asentojen välillä VAIN vasemman puoleisessa umpiossa, oikea ei liiku mihinkään.
Kun kytkee VAIN oikean umpion sähköihin, virrat ja valot päälle ja sitten vasemman umpion liittimen lennossa kiinni, käy korkeussäätö liikkuu ylä/ala asentojen välillä MOLEMMISSA umpioissa.
Sama kun sammuttaa valot pois päältä ja päälle uudelleen ilman virtojen katkaisua, käy korkeussäätö liikkuu ylä/ala asentojen välillä MOLEMMISSA umpioissa.
Mutta kun sammuttaa autosta virrat ja molemmat umpiot on sähköissä kiinni ja kääntää valot päälle VAIN vasen korkeussäätö toimii, oikea ei liiku mihinkään.
Nyt hiipii ajatus että oikeankin korkeussäätö on toiminut kokoajan umpiossa/säätömoottorissa, mutta jostain syystä kun molemmat umpiot on kiinni sähköissä oikean säätö putoaa pois.
MIkähän systeemin saa noin käyttäytymään?