Jump to content

Turbo 69

Jäsenet
  • Viestit

    2 081
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    81

Turbo 69 last won the day on 2. Elokuuta 2023

Turbo 69 had the most liked content!

Tietoja käyttäjästä Turbo 69

  • Syntymäpäivä 10.10.1966

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Sijainti
    Simpele
  • Autotalli
    Austin Mini -69 1330 custom turbo,hylätty projekti. Kärsi pahan kolarin. JCW Coupe -12, Morris Mini-66 1300 turbo. Cooper Clubman (van)-13.
    Ex.Cooper D automatic-08, Cooper-02.

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

12 815 profiilin katselua

Turbo 69's Achievements

  1. Onko hihna varmasti tiukalla ja oikea? Jos se ei pyöritä laturia tarpeeksi?
  2. Isä-ukon autossa oli CO2 persiillään, syyksi löytyi löysä piuhaliitos. Akun kengältä sulake rasialle lähtevä johto. Muuten toimi kaikki ok. Tiukkaus ja päästöt kohillaan.
  3. Tämä kolisee koko ajan töyssyissä.
  4. Ai piru, saattaa ollakin, etuiskarit jo menikin viime talvena vaihtoon.
  5. Moi, onko kellään tietoa, mikä kolisee takapäässä. Yhtään ei havaittavaa välystä, mutta kolisee. Katsastajakaan ei mitään löytäny. Tukivarsien puslat vai iskarin yläpää? Kantsiiko hommata kaikki uudet? Ajettu n.120 000 km.
  6. Lasien pinnat saa kirkkaiksi WD40 aineella ja rätillä hankaamalla.
  7. Näyttäshän tuo olevan ruuvi kiinnitteinen, mutta vaatiiko tuulilasin irroituksen? Liima lasi, aikamoinen savotta.
  8. Ei taida olla irrotettavissa.
  9. Turbo 69

    Jotta totuus ei unohdu

    Höh, mie en oo facessa...
  10. Turbo 69

    Haju auton sisällä

    Osittain käryt ovat Minin ominaisuuksia, mutta voi se tulla just tuonkin takia, kun laitoit menemään huohotuksen tuonne. Jossain oli myynnissä venttiileitä, jotka voi laittaa pakosarjaan ja huohotus pakoputkeen.
  11. Turbo 69

    Lämpömittari

    Termaria ei ikinä pitäs pois ottaa, saattaapi äkkiä yllättää, kun lämmöt karkaa tappiin. Kone ei muutenkaan ole normaali käynti lämmöissä ilman sitä. Normaalisti ajettaessa, jos on anturi / mittari / termari / kunnossa, pitäs näyttää yli puolen välin. Hottiin päin.
  12. Kaasariin mieluummin, imusarjaan laitettuna sotkee helpommin seokset. Turbo koneessa oli alunperin vedetty imusarjaan, mutta siinä oli takaisku venttiili välissä.
  13. Elikkä hela kulunut. Se onkin sit vaikeampi korjata, taitaa mennä koko hoito uusiks.
  14. Ootko avannut pultit pulttikoneella, pyörä ilmassa? Ite löysänny pultit aina pyörän ollessa maassa. Ei tule niin helposti tuota ongelmaa.
  15. Joo, ainakin vanhemmissa hammastangoissa on kiristys mahdollisuus. Lukitus aukeaa ihan vaan kiertämällä, vähän hankala tehdä hammastangon paikallaan ollessa. Sitten vaan uusi lukitus.
×
×
  • Luo uusi...