Jump to content

Precis

Jäsenet
  • Viestit

    20
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    2

Precis last won the day on 9. Marraskuuta 2015

Precis had the most liked content!

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

1 355 profiilin katselua

Precis's Achievements

  1. Joo oon seurannu noitten myyntiä, joka laite on käytetty karalalla, viritys vähentää ostajia näissä normi käyttöautoissa, se ei ole myyntivaltti varsinkaan liikkeelle joka ei tiedä mitä myy. Oon laittamassa tuota -06:sta jcw:tä myyntiin, aattelin pyytää 12,5k€. Ajettu nyt se vaja 121, laitan mukaan nuo -12 vakkari JCW:n 17" vanteet. Huollettu ja tuunailtu vaikka joku naljailikin likinäöstäni raitojen suhteen :) Ei kaikkee voi ikämieheltä vaatii!!
  2. Ei helvetti, nii ei näköjään, se alkaa olla ikänäkö ni pientä heittoo tulee näköjään itelläki... Pitää myydä kellä on likinäkö
  3. Nyt sai 2006:nen raitaa niskaan ja uutta osaa sisälle,, Kompura avattu ja vaidettu öljyt jne... Hintalappu..
  4. Vanteet on maalattu punaseks sisältä, aika kivan vaikutelman antaa kun valo osuu suoraan vanteelle, Muuttu koko luonne autolla täysin erilaiseks, nyt enään kulmien säätö ja edessä samalla myös pysty.
  5. Tuli, on muuten ihan jees näköset, noissa 17" on nuo "kehä reijät" normaalia suuremmat n, 50mm, maalaan ne ulkoa kiiltävän mustaks ja sisäpuolelta kirkkaan punaiseks niin näyttä et levyt hehkuu..
  6. Peugeot olikohan 306, oli kylläkin uudet ni joutu maksamaan, joku 240+ levitykset ja satasen jako päälle, just soitti kiitolinja että tulossa kotiovelle! Joo kun r56 ei sovi 16" peltivanne, kokeilin yhen pemarin levipellejä, siks joutu teettämään 17", mut onhan se vakiokoko. Saas nyt nähä mitn istuu.. Leveyttä lipsahti mittaviestiin varkain..
  7. Tuli muuten samat coilit tänään postissa.. Huomenna ruuvvaamaan niitä alle, sit laittelin viestiä jo JiiÄmmään billetistä ja sarjasta, taitaa livetä hyppysistä, ja älkää naurako mut tilasin 17" täysin optimoiduilla mitoilla levipellit.... Sorry jos joku ei tykkää mut kokeilin huvikseen yhen penarin levipellejä jotka oli kylläkin liian pienet ja liika leveät, plus että back space oli väärä, mut jotenki niitten näkö istuu tuohon tummansiniharmaaseen, mustikka mikälie. Aika sleepperin näkönen tulee.. Sit kun saa tonttiin vähän. Kunnostelen muuten just tuota vanhempaa kompuraversiota minkä ostin, laitan sen myyntiin, jos jotain sattuu kiinnostamaan.
  8. Ei haittaa, mielellään kuuntelen, on nimittäin ihan hauska laite tää mini, silleen vaan kun oon tottunu ajamaan ns 3 kertaa suurempi volyymisillä laitteilla joissa tuplasolmut, niin yllättää tällanen pikkunen ja suht kevyt härveli, ja pajko myöntää että en oo ajanu ikinä sellasta omaa laitetta joka olis ollu yli viikon vakiona , itse oon niin vanha jäärä että kaikki pitää käyttää rullien läpi ennenkun uskaltaa avata suuta. Ja harisella aina.. Minun mielestä kaikein paras tyyli ottaa lukema ylös on Sepolla, se ajaa tehot periaatteella normaaliin katu/soravastukseen. Eli voisin sanoa että oikeita lukemia, ja hyvä esimerkki on itsellä tää F10 m5, tehdas lupaa 560, kävin kun sain auton, ajoin heti hariselle että saadaan lähtöarvot kun kaverin kanssa käytettiin PPPerfomancea, niin ämmä tyrkkäs 535 heppaa valot päällä ja tietenkin ilmastointi, kuten herrasmies autossa konsanaan, juu ja e46 m3 tyrkkäs 334heppaa. Ja saman lukeman Karalalla. Onko kenelläkään kokemusta PPPerfomancesta? SUOSITTELEN!!! Tulee just minkä lupaavat! Ja speciaalia, kun tunistelin pari autoa, mukaan lukien ämmä femman niin kävin PPP insinöörin hki vantaan airportilta tietokoneen ja osasalkun kanssa ja sitten alkoi tuuuuuuninki, aika speciaalia, inssi joi vain kivennäisvettä ja lipsahti 10h ja 3 autoa, sit testaamaan syksyisessä sateisessa yössä 800 heppasen X5m:n kanssa miten nämä pysyy yli 330kmhn tiellä.. Yes, ja tämä ei ole legendaa vaan vitun tyhmää, mut oli hauskaa! Joo tää ämmä on ääripää minille, se on kuin nitromoottorilla (siis viritettynä) varustettu dieselveturi uusilla kiskoilla! Minillä saa ajaa kun sitä piristää!!
  9. Tarkotin säätöä tuolle hybridille..
  10. Missä Holkki säädit autos? Meniks kauan ja mitä solmu maksoi? Samasta paikasta varmaan saa kytkyimen , meen kohta ihmettelemään sivuja! Mikä alusta sulla on?
  11. Kiitos Holkki, Kytkin on vaihdettu, mut alko nyt sit kiinnostamaan nuo turbot, mistäs löytyy helpoiten hyvää palikkaa? Miten aski? Onko kellään poikinut väännön takia?
  12. Rengasteho on 244,5 heppaa, vääntö 321nm, isompi sooleri, putsari muutettu eteen, ahdinta kevyesti moddattu, ja muuta pientä. UAE:n Jimi on parikymmentä hevosta edellä vielä pelkällä softalla.. Putki itessään virtaa hyvin mut unohtu katti, laitan kun kerkeen niin 200:n. Yli kolmen tuuman rööriä tarvii vasta kun jostai lähtee lähelle 400. Käy vähän epätasaisesti nokan takia mut päästöt saatiin koe 200cellin kanssa kohdilleen. Tää on nyt vaan kokeilu, tuo kone ei varmasti kestä ilman aukasua auringon nousuun. Turbo on ok nyt, pakopaineet oli reilusti alle 08 vaikka kansi ei jaksanu syödä. Menee liian pitkälle jos lähtee vielä kantta enempi muuttelemaan. Onko joku muuten viilannu tuon uudemman kantta? Kokeiltiin muuten hupinaan sitä saksalaista ohitusboksia ni toimii sekin aika hienosti! Ja helposti, kaikkee ne keksii.
  13. Hyvä! Ilmoittele, tai laita kuva: antti@precision.events
  14. Nii tietysti riippuu mihin vertaa, minusta tuo kuitenkin vetää ihan ok alakierroksilta, en tiiä sit onko tehty jotain, mulla on tuo toinen -12/13 vuoden vaihteen kiulu, hommasin siihen vähän hengittävämpää osaa ja säädettiin rullilla, vaikkakin vääntöä on käyrän mukaan paremmin kun vakio -05, -06 kompuraversiossa niin en tiedä miks tuntuu hereemmältä tuo vanhempi, tietysti kun tuo turbo ottaa vähän enempi vauhtia niin sit on eriasia. Ihan ok vehkeitä. Kaikki on kuitenkin yksilöitä. Tallissa on tuplaturbo 4,4 litranen + tuplaturbo 3,6, sit on kompura 3,2 ja single hx40 2,1 litranen, ja tuo JCW r56 1,6, ei oo vaparia, tai oli, mut sekin sai vispilän... Mut nyt laittasin kyllä rusetin.
  15. Terve, Jos talven ajaa niin riittää, haen rengasvanne sarjaa että pystyy talvella ns siirtelemään. Mitkä vanteet niissä on?
×
×
  • Luo uusi...