Ei haittaa, mielellään kuuntelen, on nimittäin ihan hauska laite tää mini, silleen vaan kun oon tottunu ajamaan ns 3 kertaa suurempi volyymisillä laitteilla joissa tuplasolmut, niin yllättää tällanen pikkunen ja suht kevyt härveli, ja pajko myöntää että en oo ajanu ikinä sellasta omaa laitetta joka olis ollu yli viikon vakiona , itse oon niin vanha jäärä että kaikki pitää käyttää rullien läpi ennenkun uskaltaa avata suuta. Ja harisella aina.. Minun mielestä kaikein paras tyyli ottaa lukema ylös on Sepolla, se ajaa tehot periaatteella normaaliin katu/soravastukseen. Eli voisin sanoa että oikeita lukemia, ja hyvä esimerkki on itsellä tää F10 m5, tehdas lupaa 560, kävin kun sain auton, ajoin heti hariselle että saadaan lähtöarvot kun kaverin kanssa käytettiin PPPerfomancea, niin ämmä tyrkkäs 535 heppaa valot päällä ja tietenkin ilmastointi, kuten herrasmies autossa konsanaan, juu ja e46 m3 tyrkkäs 334heppaa. Ja saman lukeman Karalalla.
Onko kenelläkään kokemusta PPPerfomancesta? SUOSITTELEN!!! Tulee just minkä lupaavat!
Ja speciaalia, kun tunistelin pari autoa, mukaan lukien ämmä femman niin kävin PPP insinöörin hki vantaan airportilta tietokoneen ja osasalkun kanssa ja sitten alkoi tuuuuuuninki, aika speciaalia, inssi joi vain kivennäisvettä ja lipsahti 10h ja 3 autoa, sit testaamaan syksyisessä sateisessa yössä 800 heppasen X5m:n kanssa miten nämä pysyy yli 330kmhn tiellä..
Yes, ja tämä ei ole legendaa vaan vitun tyhmää, mut oli hauskaa!
Joo tää ämmä on ääripää minille, se on kuin nitromoottorilla (siis viritettynä) varustettu dieselveturi uusilla kiskoilla!
Minillä saa ajaa kun sitä piristää!!