Kyllä minin myyminen oli aikalailla hyvä päätös minun kohdallani. Nykyisellä kulkineellani ajanut 6kk aikana 20tkm ja kerran ajovalo paloi,nyt syttyi huoltovalo ja sekin mitä todennäköisesti halvempaa huollattaa kuin edellinen r53. Mutta eipä tossa nykyisessä olekkaan yhtään luonnetta eikä muutenkaan ole kuin kehon siirtoon tarkoitettu väline,talvella lämmin ja kesällä viileä.
Autokeskus konala oli sitä mieltä mun kulkineen kohdalla ettei siinä ole sitä tehostajan flektiä ikinä ollutkaan kun numeroiden mukaan katselivat,no olihan se sielä kun alle kurkkasin.
Itellähän oli vastaava topikki rytöläjä potpottaa,r53 oli kyseessä. Potpotus hävisi kun tein hihnajumpan. Ikinä ei kyllä selvinnyt mistä tuli. Ei ollut ääni mulla aina,satunnaisesti tuli
Omassa r53 ei ollut talvisin ongelmia kun öljysin kahvat ja silkkarit ovitiivisteisiin. Tosin pitkät työmatkat kerkesi aina sulattaa ulkona säilytetyn auton. Kitkojen pito aikalailla surkea,makuasia.
Ilman muuta takuuseen jos se onnistuu kivuttomasti,takuuseen vaikka vähän vääntämälläkin yrittäisin. Reklamointi onkin sitten kiistaisessa tapauksessa hidasta mutta onneksi pitkän matkaa ilmaista jos se siihen asti menee,harvoin myyjä antaa siihen pisteeseen mennä ilman sovittelua
Tehostajan letkun vuotaminen sotkee kanssa aikalailla koko koneen ja niiden suojafolioiden takia hankalahkot huomata,ainakin itellä oli vaikeuksia paikallistaa mistä.
Lähellä,ei lasketa jos ei osu.
Noita ajojahan tulikin sitten ajeltua tuossa kesälläkin ihan jo kuvaamis mielessä,tännekkään niitä ei kehtaa linkittää kun mopojen kera käytiin "testailemassa"
Muutama hassu kilvanajo tuli kokeiltua talvella,äkkiä ne vastustajat jäivät