oliko se löysä ennen kuin aloit tekemään jarruremonttia? jos ei niin jätä vaijeri rauhaan ja tee homma uusiksi.. tässä järjestyksessä, ensin suositeltavaa säätää/pyörittää mäntä niin likeelle kuin pystyy, lyödä kaikki kasaan ja sen jälkeen pumpata jarrupoljinta et saa viimeisetki "löysät" pois ja vasta tämän jälkeen voi/saa kokeilla kässäriä kahvasta.
jos taas oli löysä, niin tarkistitko et kaliiperista ei ollu vivut jääny "päälle" asentoon?
toi vaijerinsäätö on semmonen et siihen ei oikeastaan tarvitse eikä pidä koskea ku vaiskoja vaihdettaessa, eri juttu sitten esim jotku erillisillä kässärikengillä olevat katiskat joissa säätö saattaa olla pelkästään vaijerissa.
eli älkää enää ikinä koskeko siihen vaijerisäätöön ja sanokaa myös kaikille teidän tutuille etteivät koskisi siihen