Mikähän tuossa olisi järkevintä?Laittaa säädettävä paineensäädin, vai kokonaan uusi pumppu?Paljonkohan ne paineet tulisi olla tuolle yhdelle kaasarille?
Joo,olisko sitten juuri niin että on väärä kohokammion kansi ja koho.Korjaussarjan olen kaasariin laittanut.Edelleen saa bensiiniä liikaa,kun putkesta lyö lieskaa eli kaasari varmaan tulvii ja neulaventtili ei pidä..
-73 Austin miniin on asennettu jälkikäteen su:n valmistama sähköinen bensapumppu.Tarvitseeko se väliin jonkinlaisen paineen säätimen? Eikö se kaasarin neulaventtiilin pitäs säädellä kuitenkin sitä p. aineen saantia?
Ottaa melkein kaikki kierrokset nyt,mutta meinaa vähän hyytyä ja lyö lieskaa edelleen ja savuttaa melkoisesti.Täytyy vielä käyttää imu/pakosarja irti ja uusia tiiviste siihen.Voihan olla että imupuolella on pikku vuoto?
Joo,pyörimissuunta huomioitu ja siinä pyörijässä näkyy olevan se osoitin nuolikin:-) Nyt kun sain taas kaikki paikoilleen kaikkien ohjeiden mukaan,niin ei enää lupaakaan lähtä käyntiin:-(
Niin kait se sytytysjärjestys 1100 koneessakin on 1-3-4-2? Ja kytkimen puolelta lähtee numerointi?Voihan toki olla mahdollista,että jakopää on kasattu väärin..