Kyselläämpänä taas... Tuli siis eilen asennutettua R53 koriseen Cooper S:ään Calixin lohkolämmitin ja tänään kun käynnistin auton noin tunnin lämmitimessä olon jälkeen, se kävi pari sekuntia hieman "röpöttäen" ja sytytti moottorin häiriövalon, joka tosin sammui kun auton käynnisti pari kertaa uudestaan. Mitä nyt ongelmaa vähän googlettelin, niin samaa on ollu myös muissa autoissa ja ei liene kovin vakavaa, mutta onko jotain kikkaa, jolla ton valon syttymisen voisi välttää? Ilmeisesti siis moottorinohjaus luulee konetta lämpimäksi, vaikka niin ei ole ja yrittää suorittaa normaalin kuumakäynnistyksen. Auto on tuotu käytettynä Italiasta, eikä siinä ole ennen ollut mitään lämmittimiä, joten voisiko olla, että ohjaus-softa on erilainen, kun "suomiautoissa"? Ongelmaan voisi myös auttaa ehkä se, että antaa heti koneen käynnistyttyä vähän kaasua, jolloin kone ei ehkä jäisi "röpöttämään" tai vaihtoehtoisesti voisi vähentää hiukan lämmitysaikaa, ettei kone lämpene niin paljoa, että moottorinohjaus luulee sitä lämpimäksi?. Jos jollain on kokemusta samasta, niin olisi kiva kuulla lisätietoa ja vastauksia. :D